ENGLISH HOME CİCİLERİ...

12 Mayıs 2012 Cumartesi
Ve çeyiz alışverişleri başladı...

Evlilik yolunda adım adım ilerlerken, çeyiz denen bir olguyla da tanışıyorsunuz.
Sevdiceğinizle paylaşacağınız yuvanızı dişi kuş olaraktan düzenlemek, güzelleştirmek, cicileştirmek sizin elinizde oluyor. Keyifli, zaman zaman yorucu ama her parçayı kendi evinizde düşlemek harika bir duygu :)

İşte English Home'dan payımıza düşenler...


Bu askılardan daha sonra 2 tane daha aldım, almaya da devam edicem sanırım :)



Şu parçaların romantikliğine, masalsılığına bakın. English Home'a daha çok uğrayacağım gibi.. :)



9 yorum:

Modavesaire dedi ki...

ooo bayıldım , çiçek desenli şeyleri çook severim:)) allah tamamına erdirsin, tbrik ederim canm( geç oldu azcık ama , kusura bakma:)

Özlemden dedi ki...

çok çok çok güzeller, güle güle kullan güzelim!

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

hayırlı olsun canım,sağolsun çok değerli bi arkadasım bu ürünlerden hediye etti bana, gerçekten çook hoş parçalar..

hayırlı günlerde kullan..

assortiek dedi ki...

:)) ah bu english home,batırcak bizi:D

GüzelGül dedi ki...

kendimi bildim bileli english home tarzina bayiliyorum.O askilar bendede var canim fakat dolapda cok yer kapliyorlar :((

Mein Blog/Blogum

pembe mor alg dedi ki...

canm başladın demek bu mumluklardan bütün blog alemnde oldu ben de geçen aldım hepsini güzel günlerde kullan canm benmm askılıklara ben de bi bakayım gdnce nasıl tatlılar;)

tubitos dedi ki...

canımcım gülegüle kullan fenerden bende de var, klasik :)

Duygu Senyurek dedi ki...

Cnım güzel yorumların için çok teşekkür ederim=)hayırlı olsun kuzu=)
sevgiler

senem dedi ki...

evet bende bayılıyorum benimde alacaklarım var kuzumm güle güle kullanırsın inşallah güzel yuvanızda :D oh bu sene ne çok blogger var evlenecek öle :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails