Bir "Söz" Masalı...♥

8 Mayıs 2012 Salı


5 Mayıs Cumartesi günü sevdicekle masalımızda bir basamak daha yükseldik.

Hayatımın en özel gecesiydi diyebilirim.
Çok mutluydum, heyecanım beni rahatsız eden bir boyutta değildi, içimde uçuşan kelebeklerle kanka modundaydım, keyifliydim. Zaman nasıl akıp geçti anlamadım. Bir baktım ki parmaklarımızda yüzük..söz vermişiz ortak bir hayat, gelecek için.. Açıkçası korkuyordum bir aksilik olur diye. Üzerime dökülen kahve dışında pek bir aksilik olmadı :) "Nee, üzerine kahvemi döküldü, nasıl olurr!" diyeceksiniz. Onu aşağıda anlatacağım. Ama hiçbişey gecemizi bozamazdı ki bu da nazarlıktı :) 


Her gelen misafirimizi bu şekilde karşıladık...
Bu arada evimizde 60 kişiydik :)


Ben de bu güzelliklerle karşılandım :)




Hazırladığım bu sürpriz hediyeler konukların çok hoşuna gitti...
İçine koyduğum sepeti de kendim süsledim..





Yüzüklerimiz bizi bekliyor, sanki onlar da heyecanlı parmaklarımızla buluşmak için... :)



Kahveler yapıldı. Kahveleri ben yapmadım, mutfak harıl harıl  çalışıyordu. Bir baktım kahveler pişmiş, tepsi elime tutuşturulmuş. Ben şimdimi giriyorum içeri, gireyimmi diye soruyorum ve en son sevdiceğe tuzlu kahvemi hazırlıyorum ellerimle. Halam kıyamıyor o yüzden çok tuz atamıyoruz.
Allah da sevdiceğin yanında heralde ben ona kahvesini götürürken elime çarpıyor biri yanlışlıkla ve kahve hoppp elbisemde..Ben şok tabiki, neyseki sabunlu bezlerle, saç kurutma makinalarıyla izi bile kalmıyor,  kahvenin dökülmeyen yarısını da içiyor damat bey, keyfimiz yerinde :)



Ve kurdele kesildi... Avukat olan eniştecim bu görevi üstlendi, hukuki bir anlam kattık bi yerde..:)


Ve yüzüklerimizi göstermekten geri kalmıyoruz :)









Yeme içme faslı... Menümüzü de sayalım tam olsun...

Yaprak Sarması
Tavuklu Börek
Kek
Maş Fasülyesi Salatası
Kabak Salatası
Tuzlu Kurabiye
Tatlı Kurabiye
Pasta
Baklava


Mutluyuz, parmaklarımıza bakıyoruz sürekliii... :)


Elbisem, ayakkabım, saçım, makyajıma dair detaylar ise bir sonraki postta...
Daha beklediğim resimler var...:)


Ve son olarak...

Nazar değmesin!  diyoruz...

masal yeni başlıyor...

24 yorum:

Uzun ince kıvırcık dedi ki...

Allah tamamına erdirsin hayırlısı ile inşallah :) mutluluklar dilerim darısı başıma ihii :)

MaceraperesT dedi ki...

Tebrik ederim Cecilia'cım. Allah tamamına erdirsin:)

pembe mor alg dedi ki...

ve masal başladı.. canım tebrik ederim her detay harika;)

senem dedi ki...

tebrik ederim canım mutluluğunuz daim olsun.
Kahve dökülmeside nazar boncuğu olsun.Ben kıyamamıştım tuz koymadım.
Mutfakte harıl harıl çalışanlar oluyor eline sürekli birşeyler tutuşturuyorlar benimde başım dönmüştü.
Herşeyden önce güzel bir geçti daha ne olsun masalınız yeni başladı kolaylıklar versin.
Elbisenin rengi çok tatlıı

Bc dedi ki...

Allah tamamına erdirsin huzurla sağlıkla=) çok mutlu olarak baktım fotograflara.. içim bir tuhaf oldu gözlerim doldu.. maşallah diyelim olur mu..

mughetto dedi ki...

çoook çok sevindim Ceci'cim.. Herşey gönlünce olsun. Çok mutlu olsun inşallah.

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ne güzel canım heyecan telaş mutluluk.. Daim olur inşAllah..

Adsız dedi ki...

bitanem ya Allah'ım tamamına erdirsin.. Kendi söz günüm aklıma geldi çok çok güzel günler bunlar, keyfini cıkart ve asla ama asla olumsuzluğa düşme. Moralini bozma , dış etkenlerin seni etkilemesine , üzmesine izin verme. Bu dönemlerde malesef ki insan her seyı tersinden anlıyor o yüzden hiçç ama hiçç bir şeyi takma sen mutlulugunuzu düşün..

Çok çok güzel görünüyorsun cok az belli olsa da resimler.. Elbisenin rengi çok hoşmus teninle uyumlu olmus ama ben hem damat beyin hem de güzeller güzeli senin tam resimlerini istiyorum bi daha ki postta.

Olmadı Baştan dedi ki...

Allah tamamına erdirsin canım :)

kitana dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun, güzel haberlerin devamının gelmesi dileğiyle:)

tubitos dedi ki...

canım çok güzel görünüyorsun elbisenin rengi harika, mutluluklar dilerim tebrik ederim tekrar tekrar.. tuzlu kahve olayını ben yapmadım içti mi bari hepsini? nazar da dökülen kahveyle çıkmış olsun.. öptüm sevgiler..

AsOrTiK dedi ki...

tebrik ederim, allah tamamına erdirsin. herşey çok özenerek hazırlanmış elinize sağlık. kahve, nazarlık olmuş:)
sevgiler

Özlemden dedi ki...

ayyyyy ne güzel mutluluklar bunlar:)))canım Allah ayırmasın sizi, yüzünüz bugünkü gibi gülsün hep ve aşkınız hep taze kalsın:)))

éLLa Çiça dedi ki...

tebrikler canim benim Allah mutlulugunuzu bozmasin

zeyzey dedi ki...

KUZUMM BENİM , HADİ HAYIRLI OLSUN ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ HERŞEY SEN ZATEN GÜZELSİN .. BOL BOL MUTLU OLUN =)

MeLc dedi ki...

Tebrik ederim canım öyle güzel sıcak anlatmışsınki yazınla ne kadar çok mutlu olduğun belli, ömür boyu inşallah çok çok mutlu olun...

Unknown dedi ki...

harika gözüküyosun bi sonraki postu heyecenla bekliyorum maşallah diyorum canım<3

assortiek dedi ki...

:)çok sevindim şekerim,dünden beri bloğunu açmaya çalışıyorum internet biraz yavaş yeni evimde:))bende düğünümü yaptım geldim 2 haftalık taze gelin ilk yorummum sana,uğurlu geleyim de darısı başınızaa:))

lately dedi ki...

tebrik ederim canım.... hayalindeki en güzel masalı yaşaman dileğiyle......

Joey Potter dedi ki...

Allah tamamına erdirsin Cecicim :) Mutluluğunuz hiç bozulmasın hep sürsün inşallah :)

Küçük Mutluluklarım dedi ki...

en kötü gününüz böyle olsun :) allah tamamına erdirsin inşallah..

cecilia dedi ki...

Herkese çooooooook teşekkür ederimm, güzel yorumlarınızla mutluluğuma mutluluk kattınız, iyiki varsınız :)

Fiona loves beautiful things dedi ki...

masallah you look beautiful
congratulations, i wish you the best insallah
kisses from france
ps: maybe we can follow each other
xoxo

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

bloguna yeni geldim tebrik ediyorum çok mutlu olun inşallah:)) bana da beklerim

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails