Söz Elbisemi Aldım...

1 Mayıs 2012 Salı
İlk denediğim elbise Forever New'den. Beğendim mi? Evet hem de çok..Rengi çok sıcak çıkmış ışıktan dolayı biraz daha soft bi renk ama malesef göğüs dekoltesi fazlaydı ki sözümde öyle bir elbise istemiyordum. Biraz rahat ve çok abartılı olmamalıydı. O yüzden elendi..


Sonra Koton'dan yine mercan rengindeki bu elbiseyi denedim. Kol ve etek detayı çok hoşuma gitti.
Ama bunu da çok günlük buldum...Ufak çaplı bir kararsızlıktan sonra vazgeçtim..



Ve sonraa elbisemi aldım! :) 

Başka bir AVM'de ama yine Koton'dan. Hakan Yıldırım tasarımı imiş.
Renk ve model olarak yukardakilerle alakası yok. Oldukça canlı bi renk ama en başta siyah, beyaz, lacivert gibi renkler düşünmüyordum zaten. Çok merak ettiniz dimi :) Ama sürprizzz...biraz daha bekleyeceksiniz.
Ona uygun ayakkabılarım da Hayri'den :) Çantasını bile aldık, başka bir zaman için kullanırım diye. O da sürpriz :) 



Ve bunun şerefine chocalate mocha cake ve mocha coffee keyfi yapılır...:)


Bir önceki postumdaki güzel yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim :)


15 yorum:

senem dedi ki...

ama merak ettim ben nasıl ki şimdi :)
Bize de gösterrr

SihirliGünlük dedi ki...

HAYIRLISI OLSUN,ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN CANIM..

tubitos dedi ki...

aaa canım çok sevindimmm ya hayırlı ugurlu olsun. elbiseni de çok merak ettim, sen de evliler kervanına katılacaksın, hadi bakalım :)))

zeyzey dedi ki...

hadi hayırlısı cecilia'm .. çok çok mutlu ol inşallah .. merakla bekliyorum söz kıyafetini <3 mujjkkkssssss

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Bencede ikisinide almamakla iyi yapmıssın canım, bende elbiseleri görünce sneinle aynı fikirde oldum.. Ama aldıgın elbiseyid eçok merak ediyorum yaaa :))

★nasli_ dedi ki...

Allah mutluluğunu daim etsin :))
İlk elbise çoook güzelmiş aslında ama olsun içine sinmesi önemli zaten :)
www.nzlsyn.blogspot.com

pofiş♥ dedi ki...

merak ettim bende :)nasıl güzel heycanlar mutluluklar diliyorumm sizee::)

Yeşim dedi ki...

Kuzumm masal gerçek oluyor demek :) harika Allah mutluluğunuzu daim etsin kolaylıklar diliyorum şimdiden. Elbiseni merakla bekliyorum eminim çok yakışmıştır güzelime :) öptüm canım.

Yeşim dedi ki...

Kuzumm masal gerçek oluyor demek :) harika Allah mutluluğunuzu daim etsin kolaylıklar diliyorum şimdiden. Elbiseni merakla bekliyorum eminim çok yakışmıştır güzelime :) öptüm canım.

Adsız dedi ki...

Canım ya ben de çok merak ettim şimdi haftaya kadar bekliyoruz :). Ne olursa olsun sana çok yakışacaktır

Fashion Mini dedi ki...

cnm tebriklerr:)

aşgaane dedi ki...

ilk elbisenin rengi san çok yakışmış, başka özel günler için aklında olsun cecicim:) çok merak ettim elbiseni,çok:)

tarih84 dedi ki...

oy oy oyyyy ne güzel haberle bunlar bloğumu açtım yazının başlığını görünce çığlığı bastım süpperrr mutluluklar canım:))

Ayshenur dedi ki...

ayyyy cnm bnmmm bi süre blogu acmadım ya tam bi sürpriz oldu bana bile cookk sevndimm allahım tamamına erdirsin ama mrkla bekliorum söz kıyafetini ;)eminim sn kendine yakısanı bulmussundr

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

hayırlı olsun ilk elbiseyi beğendim bend e:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails