Evimiz İçin Minik Minik...

17 Mayıs 2012 Perşembe
Hediye almak güzeldir. İhtiyaca, duruma göre olması ise ayrı bir hoşluktur.
Artık kişisel ürünler yerine evim için hediye alıyorum, küçük bişeyde olsa bu ince düşünüş beni o kadar mutlu ediyor ki :)

İşyerinden sevdiğim bir arkadaşım Çin seyahati dönüşünde hediye olarak, yakında evleneceğim düşüncesiyle evim için birşey almak istemiş ve bereket, iyilik getirdiği inanılan bu özel süsü getirmiş. Çok hoşuma gitti. 




Ve Milano dönüşünden buzdolabım için bu magneti...
Magnetsiz bir buzdolabı düşünemiyorum. Buzdolabımın üstünde gezdiğimiz veya sevdiklerimiz tarafından gezilen her şehirden bir anı olmasını istiyorum, baktıkça gülümseyelim.


Bir diğer iş arkadaşım bir kaç gün önce bir konuşmamıza istinaden bernardoda görüp bahsettiği bu ilginç şirin, fırın tutacağısnı benim için almış. :) 


Bu yıllar önce aldığım doğumgünü hediyem...Çeyizim için kaldırmıştım, görünce hatırlayıp mutlu oldum :)




Evimizi alır almaz eşiğine yapıştıracağım uğur böceği. Uğurumuz hiç eksik olmasın.. :)


Bu tuzluk biberlik takımını Markafonideki bir alışverişimde almıştım. Ama ucuzluk pazarlarında aynısını, daha düşük fiyatta görünce çok şaşırdım. İki katı parayı güya indirim var diye alıyoruz, üstelik çok kaliteli bişey de değil, bildiğiniz Çin Malı. Ama siyah,beyaz, kırmızı konseptinde mutfağıma çok yakışacağını düşündüğüm için tercih etmiştim.


Bunlar da duvarlarımıza asmayı düşündüğüm hoşuma giden manzara, şehir resimleri...
Venedik ne kadar da güzel...Ama asla bir İstanbul değil :)



8 yorum:

senem dedi ki...

kuzum ne güzel cicilerin olmuş :)
artık arkadaşlarımda bana hep ev hediyesi alıyor ufak tefek bu yazıları okudukça alışveriş yapasım geliyor valla :D

MeLc dedi ki...

Çok şeker seçimler güle güle kullan buarada blogdada yazdım biraz önce ama çeyiz için madame coco nun tarzını seviyorsan mutlaka bak %50 indirim var,sevgiler...

gecekiyafeti.com dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ve keyifli bayıldım

ben de beklerim

www.gecekiyafeti.com

assortiek dedi ki...

güle güle kullan:)magnetsiz bir buzdolabı bencede düşünülemez,yakında benimkini koyarım:)

balböcükleri dedi ki...

güle güle kulan.en çok magneti beğendim.

senem dedi ki...

Bende mim'in var kuzum.

pembecikli dedi ki...

canım bayıldığım bloglarda biri blogun çok cici hepsi bayıldım

cecilia dedi ki...

*ssdesignbutik: yavaş yavaş alıyordum ben ama artık toptan bi çeyiz alışverişine girişmek lazım cnm çok cici evlerimiz olsun :)

MelC: teşekkürler tatlımcım haber verdiğim için, fırsat bulursam gidip bakacağım, güzel şeyler var, sevgiler..

gecekiyafeti.com; geldim bile teşekkür ederim :)

AssoRTieK : hadi bakalım merak ediyorum tatlım ;)

balböcükleri: teşekkürler, şehir magnetleri insanları hayallere daldırıyor, ayrı bi seviyorum bende :)

*ssdesignbutik : teşekkürler senemim bakeceğim :)

pembecikli: çok teşekkür ederim çok mutlu etti bu güzel yorumun :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails