Yeni bir uğraşı...

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Cumartesi günü Bakırköy çarşılarından birinde takı malzemeleri, boncuk ıvır zıvır satan dükkandan aldık malzemeleri.
13 yaşındaki kuzenim pek hevesli. Cici cici bileklikler yapıyor, "sen de yapabilirsin abla" dedi. Gittik ona ve bana malzemeler aldık. Yavaştan başladım, tasarım fikirlerim hoş da uygulamaya dökmek biraz sabır ve beceri istiyor. Bu işte duayenleri biliyorum blog alemi sayesinde. Ama ben de daha önce hiç yapmamıştım, bakalım güzel şeyler çıkarabilecekmiyim ? :)

4 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Çıkacaktır eminim canım. Hepsi pek şekerler, kolay gelsin.

lazanya dedi ki...

bende bayılırım böyle şeylere, işe girince alıp yapayım bari bişiler.

cecilia dedi ki...

AtölyeKedi; çok sağol cnm desteğin için :)

Lazanya; gerçekten keyifli ve insanın egosunu okşuyo bişiler yaratıp tasarlamak ;)

Yeşim dedi ki...

Güzel ellerden mutlaka güzel ciciler çıkacaktır :) Kolay gelsin tatlım.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails