Dudağıma Sürer Giderim...:)

23 Ağustos 2010 Pazartesi
Rujlarımı toparlamaya çalıştım, düzen konusunda biraz başarısızım sanırım.
Eksik olan rujlarım var daha, her birini bir çantada unutma özelliğine sahibim malesef. Sonradan da aklıma gelmiyor.
Yaşamımız boyunca biz kadınlar ortalama 3 kilo ruj tüketirmişiz.
Doğrumu bilemem ama.. Renk renk ruj sürmeyi seviyorum.
Ama yediğim için çok kalmıyor dudağımda...
Sık sık tazelemek de can sıkıcı olabiliyor.
Ama ben yine de gün içinde 3-4 kez yineleyenlerdenim.
Özellikle sabah kalktığımda kupkuru bir dudak beni tatsız hissettiriyor.
Dudak kremlerim yerine ruju tercih ediyorum hemen, kokuları tadı hoşuma gidiyor...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Resimlere bakınca gözüm kocaman oldu:D Ne çok rujun var yaa aynen benimde dudamda ruj kalmaz 1saatten fazla durmaz yani bi şekilde yokediyorum kendisini:D:D Başlıkta süper olmuş baby^^

Atolyekedi dedi ki...

Ruj ve oje manyağı olduğum için fotoğrafı görür görmez hemen bloğuna uçtum resmen, canım hepsi çok güzeller, gece gece içim açıldı vallahi, teşekkür ederim tatlım. Bende de ruj ramazan dolayısıyla duruyor yoksa yer bitirirdim normalde :))

cingifilli dedi ki...

ayyy içim açıldı:))

cecilia dedi ki...

Nah a Perfect Day; doğru dürüst swatch filan yapıp toparlayamadım ama, evet son bikaç yıl içerisinde bu raddeye geldiler, verdiklerim de oluyor, daha vermem gerek gibi, hepsini tüketmem mümkün değil;sağol bebişcimm :)

Atölye Kedi: bende çok seviyorum ya rengarenk şeker gibiler nasıl sevilmez, beğenmene sevindim cnm, aman dikkat et valla, ben şimdi gene ruj tazelemeye gidiyorum (:

cingfillicim; hihi, sevindimm tatlım :*

Mystery dedi ki...

nerden buldun o kadar ruju beeeğğ :)) imreniyorum ben böyle manzara görünce valla yaaa :)))

cecilia dedi ki...

Mystery; sorma cnm dağ gibi oldular, hiç imrenme dağıtcam valla sığdıramıyorum bi yere :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails