Gidiyorum...

13 Ağustos 2010 Cuma


Bazen herşey üst üste gelir...Kötü olarak değil iyi şeyler üst üste gelir hem de..



Sıkılırsın sıkılırsın ama eğlendirecek bi aktivite bile bulamazsın.


Ama bazense bütün güzel planlar çakışır, hangisine vakit ayıracağını bilemezsin.


Amip olmak istersin, bölünerek çoğalıp boşa gitmesin bu da diye yetmeye çalışırsın..



Şu sıra ofis çok durgun. Yöneticimizde uzun bi tatile çıktığı için rutin işlerim haricinde yan gelip yatıyorum desem yeri :) Hiçbişey yapmamak da sıkıyor haliyle. Madem işler durgun, hava sıcak, Eylül'den sonra baş kaşicak vakit olamicak, önümüzdeki hafta yıllık iznimden kalan kısmı kullanıp değerlendirip izin aldım.



Havuz, deniz,suya dair ne varsa istifade edelim dedik bu süre zarfında..Bir de ertelediğim doktor, sağlık kontrollerini aradan çıkartayım diye düşünüyodum. Canım arkadaşım tükom da yazlığa davet etti. Annemlerse anadolu turnesine filan çıkacak ki ben de dağ tepe toprak gezmeyi, şehir hayatından bikaç günlüğüne kaçmayı istemekteydim ne zamandır. Kararsız kaldım, ama şehir dışına çıkmak ve annemleri kırmamak adına yarın sabahın ilk ışıklarıyla doğu istikametinde yolculuğa çıkıyorum..İlk durağımız Nevşehir..


Sevgiyle kalın..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

cnm iyi tatiller şimdiden ben okurken heyecanlandım süper gececek bir ay ama en güzeli ailenle bitip sevgiliyle baslayacak olan tatil =)

Yeşim dedi ki...

Canım benimm iyi tatiller. Umarım istediğin gibi keyifli zamanlar yaşarsın :)

Mystery dedi ki...

iyi tatiller ceciciiim, muck :)

Stil Direktoru dedi ki...

Sefan olsun fıstık

üzüm kuşu dedi ki...

cecimm bende gelim nolur nolurr:)

Kbr-Bhdr dedi ki...

ii tatiller tatlışkoom:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails