"MASAL" 1 YAŞINDA!!!

6 Ağustos 2010 Cuma


Tam 1 yıl olmuş bu masala başlayalı.
Koskoca 1 yıl geçmiş üzerinden...
Yok yok kim ne derse desin zaman hızlı geçiyor, 18'inden sonra...
Masal yıllardır sürüyor ama 1 yıl olmuş sizlerle paylaşmaya başlayalı..
Ağustos benim için çok çok çok özel bi ay...
Masalımın başlama ayı her anlamda...♥
Ve sizler..beni izleyenler, okuyanlar..Siz olmasaydınız masal da olmazdı böyle..
Belki bir iki yazıp sıkılırdım, ama sizlerin yorumları, okuduğunuzu bilmek beni daha da şevklendirdi paylaşmak adına..
Acılarımı, üzüntülerimi paylaşarak azaltıyor, mutluluklarımı, sevinçlerimi paylaşarak çoğaltıyorum. Ve ilerde bir gün bu masalın sayfalarını karıştırıp karıştırıp "vay be, neler yaşamışım" demenin, hayatı tecrübe etmenin vermiş olduğu hazzı yaşayacağımı düşünüyorum..
İyiki varsınız blog alemi, iyiki burdayız,iyiki okuma-yazma biliyoruz :P
nice nice yıllara...:)

18 yorum:

Adsız dedi ki...

demek 18 den sonra çabuk geçiyor.. Sen bir de 30 dan sonrasını gör :)) Bloğun da sen de çok yaşa..

Adsız dedi ki...

canım sen de iyiki varsın ve bizler seni tanıdık bu güzel blog sayesinde. umarım uzun uzun yıllarca yazarsın ve hep bizle kalırsın.

ŞIKELLA dedi ki...

canım benim
iyiki doğdun diyelim
nice senelere
bu blog uzunca yıllar olsun ve yazsın

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

darısı bize :)

Yeşim dedi ki...

Canımmm iyi ki varsın :) İyi ki tanıdım seni, nice nice güzel paylaşımlara hep birlikte :)

Mystery dedi ki...

aaa nice yıllara ceciciiimm :)) evet çok güzel olucak yıllar sonra yazdıklarımızı okumak :)) kutluyorum en içten :))

.ankara düşleri. dedi ki...

nice nice yıllara :))

nily21 dedi ki...

nice uzun yıllar birlikte olmak dileğiyle darısı başımıza :)

rosein dedi ki...

Tatlı bir bloggersın. bir yıl değil, bir çok yılı böyle kutlarsın umarım.kocaman sevgiler yolluyorum bloguna.

pofiş♥ dedi ki...

ben nasıl 22 yim hala inanamıyorum soranlara 18 dicek oluyorum sonra bi kafam karışıyo:S

:):)benim bloğumda ağustos da doğdu aplası:)
sende iiiykii doğdun minnoşumm:)

cecilia dedi ki...

Syrakusa/Beter Böcek: haha haklı olmalısın, ozaman ışık hızıyla geçiyor demek, off off :(:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan: allah ayırmasın bizi o zaman cnm, teşekkür ettim, sevgilerr öpücüklerr kocaman..

ŞIKELLA; umarım tatlımcım sizlerle oluruz uzun yıllar, sevgilerr..:*

pembe esinti; inşallah o günlerde gelir elbet..

Yeşim; iyiki bende senin gibi sıcakkanlı sevecen birini tanıdım yeşimcim, çok sağoıll :*

Mystery; en keyifli yanı bu olsa gerek şekercim eksik olma :*

.ankara düşeri.; çok çok mersiii :)

nilgün; cnm çok sağol, aminnn diyorumm, öpüyorum :*

rosein: sende çok tatlısın roseincim, bloğunu severek okuyorum, teşekkür ederim ;)

pofiş; pofiştomm aynen yaa hiç büyümek istemiyorum hep 20'de kalsak yeterdi yav :) bloğumuz aynı zamanlarda doğmuş cnm ne güzel kardeş kardeş :)

yass dedi ki...

durmak yok yazmaya devamm :)

Joey Potter dedi ki...

Nice Yıllara Cecicim. İyiki sende blog açmışsın. İyiki okuyucun olmuşuz :)

Joey

cecilia dedi ki...

yass; bu sözü pek sevmem ama bana yakıştı :)

Joey Potter : teşekkür ederim cnm iyiki tanımışım bende sizin gibi sevecen insanları ;)

PrenSes TaPŞİN dedi ki...

Nice yıllara canım.

üzüm kuşu dedi ki...

canım benim ne güzel nice senelere ozaman:)

Atolyekedi dedi ki...

Canım ne güzel nice nice yıllarda hep bizimle olman dileğiyle...

cecilia dedi ki...

PrenSes TaPŞİN; çok teşekkür ederim, hep beraber :)

cemrecim; sağol şekercimm ;)

AtolyeKedi; amin cnm çok sağoll yalnız bırakmadığınız için..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails