Düğün olur biz düğüne gideriz....

2 Ağustos 2010 Pazartesi
Düğün sezonunu açmıştık ya hani. E tabiki arkası geldi.Bu hafta sonu iki şahane düğünle bütün enerjimi harcamış bulunuyorum.


Cumartesi günü, 2,5 saatlik kuaför faciamdan sonra ve başımın çatlayacak şekilde ağrımasına rağmen oldukça eğlenceli(!) geçti. Bunca aksiliğe rağmen nasıl mı? Şöyle ki; Doğru dürüst makyaj yapamama, kırk saat döne döne boynuma uygun kolye arayıp bulamamama rağmen elbisemin şıklığı hakkında aldığım iltifatlar bi nebze olsun memnun etti beni. Dünyanın yolu ve trafik olmasına rağmen çok hoş bir mekan olan Bebek Bümed'de yapılan genel müdürümüzün kızının düğününde tüm iş arkadaşlarımızla aynı masayı kahkahalar eşliğinde paylaştık. Deli gibi dansettik, ben tek kadeh içmedim ama sarhoş gibiydim.Fto. mak. şarj aletini bulamadığımdan dolayı fotoğraf da çekemedim doğru dürüst. Bi fotoğrafa kazık şeklinde paha biçseler de fotoğrafçılar sağolsun ne diyelim.

Ertesi günse annemin kuzeninin silivrideki çiftliğinde oğullarının sünneti için verdiği davetteydik. Tam bir kır düğünüydü. Hizmette kusur yoktu. Havai fişek gösterisi, konfeti yağmuru, davul-zurna, alternatif müzik sistemi, bahçenin müthiş ambiyansıyla harika bir gece geçirmemizi sağladılar diyebilirim. Gecenin tatlı yorgunluğuna dönüş trafiği eklense de bu haftasonu şehir dışına çıkmış gibi memnun oldum. Ve pazartesi işe gitmenin vermiş olduğu huysuzluk, pms dönemi ve başımn belası uçuk şimdiden bu haftanın bittiğini, önümüzdeki haftasonunu düşlememi sağlıyor...

9 yorum:

Joey Potter dedi ki...

Süper eğlenmişsin canım :) Darısı başına :)

cecilia dedi ki...

Joeycim aksiliklere rağmen eğlendik diyelim :) evet darısı başıma, sünnet hariç :)

Sevtap dedi ki...

:) Sünnette belki oğlun olur öyle başına gelir canım :) Güzel geçmiş olması güzel

Mystery dedi ki...

ohhhh süpermişş düğün düğün gez :))) havuz da süpermiş yaa atlasaydınız eğlenceden sonra :))

cecilia dedi ki...

karabıdıkım; evet öyle olur bak :) sağol cnm aminn :)

Mystery; hehe geziorum tatlımm, valla düşünmedik değil, şöyle oynaya oynaya girmek içine ama olmadıı :)

Kbr-Bhdr dedi ki...

ohh atmışsındr bütün stresleri:)

Yeşim dedi ki...

:) Ne güzel eğlenmişsin tatlım. Elbisen de, sen de iltifatı hakediyorsunuz ama tatlım maşallah :)

Atolyekedi dedi ki...

Hay Allah nazar değmiş canım. Çok güzel görünüyorsun ellerini çabuk tutsunlar bence

cecilia dedi ki...

Kbr-Bhdr; öyle oldu birazcık kuzum :)

Yeşim; sağol cnm ya çok incesin :)

AtolyeKedicim; valla inanıyorum değdii :) evet tutsunlar dimi :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails