Pazar Kahvesi...

8 Ağustos 2010 Pazar




"Neye niyet, neye kısmet"in resmi bu...



Ama inanmıyorum fallara ya, hayatımda baktırdığım ikinci yada üçüncü faldır bu. Kahve sevmememin de etkisi büyük bunda. Hani keyifle içen, daha doğrusu içen biri olsam kapatayım da bakıver muhabbetine girerim ama hiç aram yok. Ve baktırdığım fallardan hiçbiri beni tatmin etmedi, cidden inanmıyorum, inana mıyorum.Çünkü fal bakıyorum moduna girenlerin geneli sallıyor ve sallanan şeyler öyle herkesin başına gelebilecek şeyler, kahinliğe gerek yok, uğraşsam bende sallarım, destekli sallarım hatta :) Çıkarsa amenna, çıkmazsa ne olacak, dünyanın sonu değil. Öylesine bi eğlence işte, değerinden fazla fiyatta kahve içiyosun hepsi bu.

Birine fal baktırmak terapi gibi gelir, psikolojik bir ihtiyaçdır. Evet kahvede çıkan şekilleri, tarotta seçtiğin kartlardaki resimleri yorumlarsın, anlamlandırırsın ama bunun bi garantisi olduğunu düşünmek ve hayatı fallara göre şekillendirmek hiç mantıklı gelmiyor. Yine de fala inanma falsız kalma sözünü hatırlatıp konuyu kapatalım..:)

8 yorum:

Sevtap dedi ki...

Allah bozmasın tatlım hep böyle olun inşallah.Durdur kahvende birşey gördüm;Upuzun bir yol var önünde beyazlar içinde ve beyaz atlı prensinle...

Joey Potter dedi ki...

Ne derler bilirsin. Fala inanma, falsız da kalma :D Eğlenceli ama.

cecilia dedi ki...

karabıdıkımm; amin cnm amin tek dileğim bu, haha cnm iyi bakiosan inanmaya başlicam şimdii :)

Joeycim öyle aslında tatlım yani ama biri de doğru söylese ya :)

Stil Direktoru dedi ki...

tütütüt maşallah fıstığıma özledim kız sıcaklardan gelemedim ama kalpler bir bilesin

ŞIKELLA dedi ki...

maşallah (C:C) de tatlım
dilini ısır:)

Syhn dedi ki...

fincan hoşmuş ama :)

cecilia dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ ; senmi benmi edoşumm,sensiz blog blog diil hani, hoşgeldin tekrardan..

ŞIKELLA; sağol şıkellacımm ısırdım gitti :)

Syhn; ay evet bi değişikti ama yani motifli filan, tabağı da öyle, fallık bişi belli olmaz zaten bakmadı ordan sallıyo ya :)

Yeşim dedi ki...

Ben de fincana takıldım :) Ayrıca Türk Kahvesini çok severim. Az şekerli, bol köpüklü ve hoş sohbetli olsun :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails