Çantamda Ne Var Bu Mevsim?

28 Ağustos 2010 Cumartesi


Sevgili Kozmetik perisi beni mimlemiş, teşekkür ederim kendisine. En sevdiğim mimlerden biri; Çanta mimi..

Daha önce iki kez yapmıştım. Şimdi de döktüm çantamın içini. Pek tatmin edici şeyler çıkmadı ama işte yazlık çanta modu naparsınızz :)




  • Makyaj çantam

  • Kalemliğim

  • Avon güneş kremim

  • Islak mendilim daha doğrusu havlum, anca yetiyor napalım :) Oto hikmeti babamın arabasından arakladım :)

  • Yelpazem

  • Pembiş telefonum ve hello kity kılıfım (bebek çorabı gibi çok cici :))

  • Cüzdanım

  • Sakızlar geçen otobüs durağında satan çocuktan aldım, parayı verdim sakızları istemedim ama zorla verdi.Herkes aynı hareketi yapıyor ama o gururlu bişekilde sakızı vermeden bırakmıyor.
Bu mimi sevgili modakesh'e ve yapmamış olan tüm izleyicilerime gönderiyor ve merakla bekliyorum çantalarının içlerini :)

10 yorum:

moda_kesh dedi ki...

ben yapmmaıştım beni mimleseneee:)))))

Syhn dedi ki...

ıslak mendillerine bayıldım:))

cecilia dedi ki...

moda_keshcim; mimledimm cnm bekliyorum..:)

Syhan; hehe saol cnm ayrı bi doğallık katmışlar :)

Adsız dedi ki...

Makyaj çantanı yerim^^ Telefon kılıfında çok cici(:(:

Atolyekedi dedi ki...

Telefon kılıfın ilk gözüme çarpan şey oldu nedense :))
Makyaj çantanıda hatırlıyorum, çok güzel.Bende bir ara büyük havlu mendil taşıyordum :))
Çantanda pek güzelmiş canım.
Bizmde kardeşimle sokak satıcısı maceramız var. Bir bayan kalem satıyordu yanımıza geldi kardeşimde para çıkarıp verdi kadın kalemi vermiyor, bir şeyler söylemeye devam ediyor, alışmış heralde kalem kalsın diyenlere kardeşim (inattır) kalemin bir tarafından kardeşim bir tarafından kadın tutuyor, erkek kuvveti tabi çekti aldı o mücadeleden sonra. Herkes o sakız satan çocuk gibi gururlu değil yani, aferin ona.

//SECHHILL\\ dedi ki...

Yelpaze çok akıllıca valla.makyaj çantası çok şekeeer

Ayshenur dedi ki...

Aa bende seni mimledim güzelim bi bak bakalım bnm sorularıma ne cvp vereceksin:)

modafobik dedi ki...

Ben nedense çantana bayıldım ya! (:

ŞIKELLA dedi ki...

canım avon güneş kreminden memnunmusun ?

üzüm kuşu dedi ki...

ben dudaklı makyaj çantana bayıldım

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails