Uğraşıp Duruyoruzz İştee..:P

30 Ocak 2010 Cumartesi

Bloglarda gördüğüm tarifleri deniyorum, kremalı patates yaptım, çok kolaydı zaten pek yemek pişirdim ben havalarına girmeyim istersem dimiii, diii :) :p

Ama leziz olduu hee...




Günlük sık kullandığım kolyelerimi kutulardan çıkarıp askılığa astım, askılığı da biraz kendimce süsledim tabii. Bence gayet pratik oldu birbirine de karışmıyorlar ;)





Şişeleri süsleyip içine notunuzu yazıp kıvırıp koyun, sonra atınn denizlere...:P

yani verin sevdiğinizeee.. ;)




6 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

çok güzel olmuş benim kolyeleri bi görsen takmadan 20 dakika önce başlıyorum o karışıklığın içinden kolyeyi kurtarmaya:))

cecilia dedi ki...

ayy evet ya nası dolanio öle birbirine dimi cansucum koparmışlığım bile olmuştur yani kolyelerimi kurtarana kadar beğendine sevindimm :)

Esra E. dedi ki...

canım bugün bizde de kremalı patates vardı cok güzeldi ama beşamel sosdan geçilmiyordu annem sağolsun doldurmuşş :)) ama lezzetli oluyor eline sağlık

Atolyekedi dedi ki...

Canım benim ne güzel şeyler yapmışsın. ellerine sağlık. patetesi bende denicem, askı=takılık fikride çok hoş. ama altın vuruşu şişelerin yaptı BAYILDIM canım saol

pofiş♥ dedi ki...

kremalıııı patatesseee ben ba yı lı rımm:):)

cecilia dedi ki...

Esracımm ımmm öle valla ya krema ve sos ayrı bir lezzet veriyorr ama, ben kumpir tadı aldım kaşarlar da eriyince uff uff yanii :)

Atölyekedicim dene cnm benim çok pratik çok kolay bi tarifi var, beğenmene sevindimm çok mutlu oldumm :)

pofişimm bendeee bayıldımm sık sık yapıcam (:

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails