KIVANÇ ŞARKI SÖYLERSE...

26 Ocak 2010 Salı



Kıvanç Tatlıtuğ – Söyle

Siz beğendiniz mi bilmem ama ben bu şarkıyı çok severim...
Kıvanç Tatlıtuğ'un medeni cesaret gösterip böyle duygulu bir şarkıyı okuması
"vay anasını" dedirtti bana açıkçası.
Müziğin dili, dini, ırkı olmaz bana göre, söyleyene göre değerlendirmekse tam bir haksızlıktır. Bu bir Ahmet Kaya şarkısı, görüş olarak tasvip etmesem de bi çok şarkısını severek dinlerim ben. Çünkü yorumdaki o hissi alamıyorum ben her şarkıcıyım diye geçinenden.Keşke herkes sözüyle, müziğiyle bu kadar duygulu, anlamlı parçalar yapsa, okusa ve yıllar sonra bile birileri, insanların hayran olduğu, kitlelerin peşinden koştuğu, best modeller, reytingleri tavan yapan dizilerin jönleri onun şarkısını seslendirse ve paylaşım sitelerinde en çok tıklanan,izlenen bu olsa, keşke..

9 yorum:

mughetto dedi ki...

Bende facebookta gördüm, ve beğendim..Ahmet Kaya şarkısı söylemesine de ayrıca şaşırdım..Ahmet Kaya nın pekçok şarkısı favorilerim arasındadır.O söylerken ben yaşamış gibi hissediyorum.

Stil Direktoru dedi ki...

21 Ocak'ta bende yazmıştım canım keşke bende çok seviyorum

Sena dedi ki...

Eda ablada izlemiştim geçen gün kaset çıkarsa aşığım ona........

NephthyS dedi ki...

Benim de en sevdiğim şarkılardan biridir bu.Sesi fena değilmiş gerçekten sevdim :)

cecilia dedi ki...

mugocumm evet ben daha bugün gördüm aynı düşüncelere ve hislere daldımm..
Eda ablacım ben bunu kaçırdımm çok özür diliyorum nasıl görmem ya bakıcam hemen :(

Sena kaset çıkarırmı bilemem ama ben daha bi sevdim kıvancı :)

Nepthtys evet böle bi ses beklemiyodum, güzel söyledi bende sevdim..

Stil Direktoru dedi ki...

Ay ne özürü kuzu ne olacak mucx

zeynepin sesi dedi ki...

ben de ahmet kayanın şarkılarını çok severim ama kıvanç ii söyleyemedi bence..

İğne İle İplik dedi ki...

Kıvanç lafını duyunca bayılıcak tüm arkadaşlara haber veriyorum hemen:))

Duygu dedi ki...

kötü söylememiş bencede ,sesi birçok şarkıcıyım diye geçinenden daha iyi denebilir.Şarkının güzelliğine gerçekten laf yok cecim:)mucux

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails