Dikkat Dikkat Dostluk Bildiriyorummmm...

12 Ocak 2010 Salı



Sevgili handacım ve bal pötüşüm dostluk bildirimlerinde bana da yer vermişler. Çok sevindim, çok öpüyorum onları...


Ben de bu zinciri daha önceki postumda yer vermediğim sevgili blog dostlarımı ekleyerek uzatıyorum...

1- nehircce

2- Leah

3- Bucanni

4. Birsen

5- Zeynep'in sesi

6- cingfilli

7- Miss Dominika's style box

8- Masallar Mavidir

9- Şıkella

10- Birsen


Dostluk Bildirimin Kuralları ;


* Dostluğumuzu ilan etmek için bir yazı yaz ve on arkadaş seç.
* Onların bloglarını ziyaretet ve bilgi ver.
* Her bir kişi on kişi seçmelidir.
* Ödül yok, mühür yok. Sadece sevgimizin samimi bildirimi var.

Hadi bakalım.. (:


8 yorum:

Bucanni dedi ki...

Şekerim teşekkür ederim sağol. çok öpüyorum.

cecilia dedi ki...

rica, öptümm seni şeker! :)

BirSen dedi ki...

Canim benim mutlu ettin beni.:)
Te$ekkür ederim..cok öptüm.

cingifilli dedi ki...

teşekkürler canım benimm.

cecilia dedi ki...

Birsencim cingfillicim rica ederim dostlarım :)

ŞIKELLA dedi ki...

çok çok çok teşekkür ederim.mutlu ettin beni canım benim

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım.Bu listede yer almak çok güzel :)

nehircce dedi ki...

Canım benim çok teşekkür ederim..Günüme neşe kattın çok öpüyorummm seni iyi ki varsın :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails