Yeni Yılın İlk Mimi :)

4 Ocak 2010 Pazartesi

My make up story - cansucum beni mimlemiş, teşekkür ederim şekercim ;)


*Summary of 2009*

2009 yılında en çok üzüldüğün şey neydi?
Dayımı kaybetmek :(

2009 yılını tek kelimeyle nasıl anlatırdın?
Öğretici ; çok iyi dersler verdi hayatı bir kez daha öğrendim çünkü ;)

2009 yılında seni en çok şaşırtan şey ne oldu?
Hiç evlenmem diyen bir insanın evlilik yoluna girmesi, çarpık çurpuk ilişkiler, basit aşklar beni bu sene şaşırttı ama artık şaşırmicam buna :)

2009 yılında hafızandan çıkmayan en etkili film neydi?
Nefes ;)

En çok kozmetik alışveriş yaptığın yerin ismi?
strawberry, flormar, cosmoworld, süvari

2009 yılında asla vazgeçmem dediğin 3 makyaj markası ve ürünleri?
Loreal, flormar, avon.. golden rose, stila, pastel diye gider.. (Hiç Macim olmadı benim ama bu sene edinmeyi düşünüyorum bikaç ürününü) :)

Bu yıl en çok neyi hayal ettin?
Evlenmeyi ciddi ciddi hayal ettim valla, büyüdümmü ne? :)

Yeni yıldan beklentilerin ne?
Sevdiklerimle birlikte olmak sağlıklı ve huzurlu bir şekilde, ha bir de araba :)


Bu mimi noyummberry, Zencefilli çörek ve Belizimin Günlüğüne paslıyorum..sevgilerimle ;)

7 yorum:

theworldoffairies dedi ki...

2009 yılında hafızandan çıkmayan en etkili film neydi?
Nefes ;)


gerçekten nefes harika bir filmdi :)

cecilia dedi ki...

evet biçok film izledik bu sene sevgiliyle ama nefes gerçekten etkileyiciydi ;)

Unknown dedi ki...

cnm dayına uzulduum basın saolsuun..
ins 2010 ıyı bır yıl olur:)

cecilia dedi ki...

Özge Ablacım umarım, çok teşekkür ederim :)

zeynepin sesi dedi ki...

hadi canım benim inşallah,evlen,gel aramıza :)

Sevtap dedi ki...

öncelikle başın sağolsun cnm.Nefeste hem fikirim harikaydı.

cecilia dedi ki...

zeynepcimm bekleyin beni hehe :)

kara bıdıkımm çok saol cnm, evet öleydi bence de ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails