Önümüzdeki 1 Haftalık Kalkınma Planı...

11 Ocak 2010 Pazartesi
  • Bugünlerde 5 kilo fazlalılığımı nasıl atsam da 38 beden fabrika ayarlarıma geri dönsem derdindeyim. Pantalonlar sıkmaya başladı canımı acıtıyorlar gün boyu. Ama yeni beden pantalon almak istemiyorum. "40 beden"i bedenim kabul etse de psikolojim kabul etmiyor. Çünkü bende 38'e bedene inicem nasılsa hıh havaları var, yani öyle umut ediyorum :) Amma velakin yememe çok düşkünüm , rejim filan yapmıyorum hiç de yapamicam sanırım, aklıma eseni, canım çekeni yiyen bi tarzım var.Aslında bunla ilgili post yazmak dahi istemiyorum! O yüzden konuyu değiştiriyorum.

  • Bu Cumartesi yine yeni evlenmiş bir arkadaşımızın evine misafiriz okul arkadaşları olarak. Bakalım evi nasıl, bakalım bize ne ciciler hazırlicak? :) Cumartesiye kadar güzel bi mutfak eşyası almam gerekiyor. Aslında dekorasyon için hoş bir obje de olabilir.Neyse zevkimin götürdüğü yere gidip bakıcam artık bişiler :)


  • Pazar da sevdiğim yakın bi arkadaşımın doğumgünüsü var. Aslında bugün doğumgünü ama telden, feysten teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanarak kutladık, pazar süpriz yapıcaz toplaşıp, gerçi o tahmin ediyordur, zira ritüel halini aldı bu doğumgünü faslı.Ona da şirin bir kutu hazırlamayı düşünüyorum..
  • Geçen cuma elften ilk siparişimi verdim,gerekli gereksiz alımlarda bulundum bunun verimleri bakalım ne zaman, ne şekilde gelicek heyecan dorukta. :)

5 yorum:

noyumberry dedi ki...

Canım benim,beş kilonu atman için plates öneririm..ben on kilo verdim.Birde tatlıyı azalttım.tamamen kesmedim..zaten
mümkün değil.ve 58 kilo oldum..
sevgiler..

Dominika dedi ki...

güzel planlar :) iyi eğlenceler..
elf lerini merakla bende bekliyorum.. bakalım ne ciciler varmış :P

cecilia dedi ki...

platese vaktim olursa yaparım tabi noyummberrycim yürüyüş ve sporvari şeylere varım ama yeme içmeden ayrı düşememmm :)

Dominikacım saol tatlım evet bende bekliyorum ne aldımı unuttum bak :) gelsinde bi (:

Leah dedi ki...

Ceciliacım duvar stikerlarından alabilirsin arkadaşına, bana göre güzel bi dekorasyon şeysi, hem yayıntısı da yok :)

Ben bu aralar çok kilo verdim hepsi de sinirden stresten. Tabi bu sana önerebilceğim bi şey değil :) Ama her zaman görebileceğin bi yere eski fotografını falan asarsan eğer, beynini şartlamış olursun ve böylece bi nebze ket vurabilirsin kilo alımına :)

cecilia dedi ki...

Leahcim çok tatlısın cnm önerin çok yerinde ama az bi vaktim kaldı bulursam alırım, pazardan alsaydım keşke :(

ah ah eski fotolarımm sorma onları görünce içim sızlıyor, beynim biraz zor şartlanır gibi ama iyi fikir cnm denicem mersii :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails