Güzelliğin adı biraz da "Natalia Oreiro"

23 Ocak 2010 Cumartesi


Natalia Oreiro seven, beğenen beri gelsin.
Bir çoğumuz onu Vahşi güzel dizisiyle tanıdık. Ama o çok güzel bi sese sahip dünyaca ünlü bir şarkıcı aynı zamanda. Kızıl saçları, ela gözleri ve şirin tavırlarıyla herkesin sempatisini kazanmıştı.
Hem o bebeksi sevimli yüzüyle hem de fiziğiyle etkileyici bir bayan o.
Ayrıca ne giyse yakışıyor. Bikaç resim paylaşmak isterim.
Şu güzelliğe, şirinliğe bakarmısınız? (:




















































20 yorum:

Adsız dedi ki...

Ahhh çok severim bu kadını ne kadar sevimli:)vahşi güzel en favori dizimdir hala ama bütün diğer dizilerini de isledim bu arada şarkıları da çok güzeldi dinlerdim zamanında teşekkürler hatırlattığın için:)))

Adsız dedi ki...

bende bu kadına bayılıyorum acaip güzel bişi ya,, aynen güzelliğin adı natalia..bende vahşi güzelde görmüştüm aşık olmuştum rsmen =))

duygu dedi ki...

kesinlikleeee bu kadın harika...

cecilia dedi ki...

süngerbok evet slov parçaları çok güzel cnm ne demek :)

Handancım valla bak bak doyamıyo insan, bide öle şirin ve doğal kii keşke türkiyeye gelse..

Duygucum dünyanın sayılı güzel kadınları arasında yer alır kesinlikle ;)

Joey Potter dedi ki...

Ben de çok güzel buluyorum bu kadını. Hatta mümkünse estetik ameliyatla kendisine benzemek istiyorum o derece. Sadece güzel değil çok üretken de bir kadın aynı zamanda. En son dizisi Amanda O. internette İngilizce alt yazı ile yayınlandı bir süre bende izledim. Kendi markası var biliyor musun? http://www.lasoreiro.com/shop

Joey Potter dedi ki...

Öncelikle asıl link bu http://www.lasoreiro.com/index_ing.php pardon. Birde Natyden bahsedip de bu videoyu koymamak olmaz. Cambio dolor (acı değişimi)

http://www.youtube.com/watch?v=uP3U5sbLaSg

Ceyda Türkgeldi dedi ki...

bende daha önce izlemiştim.çok güzel ve çok sempatik gerçekten.

pofiş♥ dedi ki...

güzel kadın vesselam...ortaa okul-liseee çılgınlığı:)

essra dedi ki...

bende bayılırdım........

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

hey gidi günler heeey ortaokuldan eve koşarak gelip kanald'yi açıp izlerdim:)ivunun resimlerini biriktirirdim:) ay bak şimdi alıma geldi ne güzeldi yaa:)

cecilia dedi ki...

Joey Potter cnm link ve bilgiler için çok teşekkürler bilmiyordum valla incelemeye aldım siteyi :)

beğenmeyen yok gibi kızlar :)

Unknown dedi ki...

Zamanında ne çok izlerdik Vahşi Güzel'i.Diğer dizileri de çok güzel.Güzelliğinden öte şirinliği, sevimliliği var.

Atolyekedi dedi ki...

Canım ya saol ne güzel kız gerçekten. unutmuştuk nerdeyse

Dominika dedi ki...

hoş hatun :))

gulbahcesi dedi ki...

ne heyecanlı diziydi o öyle,eskilere götürdün beni:) valla ben de çok beğenirdim bu kızı,hem güzel hem de sempatik..

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Ben de kendisini MİLİE olarak tanımıştım ilk, ama bayıldığım nadir hatunlardandır, hatırlatma için teşekkür ederim. Peşpeşe 2-3 natalia parçası harika gelecek bu sabah :))

cecilia dedi ki...

ne demek kızlar ne demek hatırlatmak büyük bir zevkti benim için :)

ŞIKELLA dedi ki...

süper hatun heleki bir jean bu kadarmı yakışır bir insana

cecilia dedi ki...

öle valla herşey yakışio natoşa :) ben beğendiğim resimleri koydum ama seçemedim inanınki google image'de search edin bi hele :P

Aslı dedi ki...

Gerçekten çok şeker:) Nostalji oldu fotoğrafları görünce... Yaşlanıyoruz valla...

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails