Tanıdık Bir Simadan Makyaj Videosu

2 Ocak 2010 Cumartesi
Nette tesadüfen makyaj videosu ararken youtube'de aşağıda izleyeceğiniz video serisine denk geldim. Kim bu hatun işi iyi biliyor diye düşünürken sayfasına girdiğimde anladım. Bilmem hatırlarmısınız bir zamanlar Benimle Evlenirmisin diye absürt bir yarışma programı vardı. Orda gülcan-gönül kardeşler vardı. Baya bi popülerdiler baya bi süre her yerde oldular. Ama makyaj konusunda bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum Gülcan Göksu'nun. Bu konuda kendi çapında ün yapmış biri olmuş. Benim hoşuma gitti videolar.Bu kenarlara bant yapıştırma olayı güzelmiş :) Devamına youtube'da gülcan göksu diye aratıp rastlayabilirsiniz ;)







11 yorum:

mughetto dedi ki...

ama ama video çıkmadı :/

Bucanni dedi ki...

Canım videoyu ben mi göremedim, eklentide mi sorun var. Gidip youtube dan izlicem şimdi :)

Evren - Sahne dedi ki...

ne yaptı yüzüne öyle o. daha fazla seyredemedim testere serisi gibi :)

ayça dedi ki...

oy oy bu makyajlar çok ağır ve çok korkunç, hangi kadın kendini böyle çakma nefertiti gibi görmek ister, hangi erkek bundan hoşlanır ki?
ilk videoda o beyaz şeyi gözaltlarına bulayınca notumu verdim, biraz yabancı kızları izlesin.. avam ve arabesk şu haliyle.

cecilia dedi ki...

mugo ve bucannicim youtube açılmıyorsa izleyemezsiniz, youtubeun açık olması lazım pc.nizde.

Evren sonuna kadar izleseydin :)

ayça valla bilmiyorum hareketleri tavırları arabesk olabilir de bana makyajı biliyor gibi geldi, ürünleri de güzel far paleti çok hoş :)

zeynepin sesi dedi ki...

videoyu izleyemedim ama hatırladım kim olduunu..ne yapsa çirkin olur gibi gelio bu kız :)

Siyah Kedi dedi ki...

aman amann ne ağır makyaj o öyle :S
Bir de müziği videyu çalarken açtığı için 10 saniyede bir çalan kısım değişiyordu, tav oldum ona :)

yaprakela dedi ki...

cıkmadı vıdeo cnm :(

Hacer Sayıner dedi ki...

Çooooooooook ama çok ağır makyajlar. Ben de renklerle oynamayı ve ağır makyajlar yapmayı seven biriyim; ama bana bile ağır geldi bu makyajlar. Bunun en büyük nedeni yüzüne kat kat sürdüğü kapatıcılar olsa gerek.

Beni rahatsız eden 2 görüntü vardı:
1)İlk videoda takma kirpiği tam takamamış olmasından dolayı göz pınarında havada duran takma kirpik

2)İkinci videoda renklerin hiçbir şekilde birbirine karıştırılmamasından kaynaklanan ve gözü yoran o ayrı ayrı telden çalan renkler.

Vespa GirL Make Up dedi ki...

Çok fena ya Hacer'e katılıyorum. Ayrıca sahte ürünler kullanması da bi ilginç...

Aslı dedi ki...

Kızları hatırladım, çok basit tiplerdi ama videoları izlemedim... Ama bu bant işini bu hafta da Just Makeup hamarat Diva'da yazdı, benim de hoşuma gitmişti:) Bir göz atmak istersen

http://www.hamaratdiva.com/default.asp?page=21&id=172&yazi=862

bence kesinlikle bir bak, çok hoş.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails