Ben de Elflendim Artık...

12 Ocak 2010 Salı
Bi süre şu shiping, uk'den sipariş verme mevzuları kafamı karıştırdığından yanaşmıyor ama içim giderek izliyordum elf'i, özellikle fırçalarını denemek istiyordum, o cici lip tins, takma kirpikleri beni cezbediyordu içten içe :)
Geçen cuma yaptım ilk alışverişimi, koydum sepete bişeyler. Hem ucuz, hem kaliteli hem de yerine başka bişey koyulamayacak kadar orjinal ürünler. Doğrusu ne aldığımı dahi hatırlamıyordum. Bugün geldi kargom, ben ağır bişi beklerken küçücük bir kutu dedim unuttular heralde bi kısmını koymayı. İçini açtıktan sonra "ay bunu da söylemiştim, evet ay buda vardı doğru" şaşkalozluğundaydım :)
  • Duo Eyeshadow (453) Denenecek ;)
  • Defining Eye Brush (141)
    Concealer Brush (136)
    Total Face Brush (136) Kesinlikle harika fırçalar, bu fiyata bu kalitede ürün, hala şaşkınım doğrusu.
  • All over Cover Stick (110) Minik olması hoşuma gitti, zaten bitemiyorum bu gibi ürünleri, denedikten sonra yapacağım yorumumu.
  • False lashes; takma kirpik kahverengi almışım yanlışlıkla hem de bana, alam ya bana! Neyre rimelle boyicaz artık :p
  • Healthy Glow Bronzing Powder (118) Bunu niye aldım bilmiyorum, ya da yazı özlediğimden aldım desem alakasız ama bronz diyince anımsattı işte...:)
  • New Moisture Care Lip Color (83) Ne olduğunu bilmeden almıştım ama çok beğendimm, harika bir tadı var, ayrıca değişik bir sistemi var, fırçalı kısmın ucuna damlıyor aşağıdan çevirdikçe, bi tane daha sipariş edebilirim
  • Candy Shop Lip Tins 325 ve 323 Kutuları adı gibi şeker.
Bu saydıklarımın 18 Euro civarı, ve işin bonusu ; 15 euro üzeri alışverişe bu şirincecik makyaj setini hediye ediyolar. Sırf kendisi o kadar para eder, çok güzel çünkü bunu ayrı bi beğendim, kampanya bitmeden edinmenizi tavsiye ederim ;)

46 TL gibi bişeye mal oldu, shiping ücreti de olmasa çok çok çok uygun. Türkiye'de bu kalitede bu fiyata ürün bulmak mümkün değil. Gerçi ürünlerin hepsini denedikten sonra daha kesin fikrimi söylerim.
Bu da bugün rengine vurulup aldığım golden rose ojem.. Şeker gibi bişi ya bu.. :)


26 yorum:

azzzra dedi ki...

güle güle kullan canım...
bende uzun zamandır içimdeki sipariş arzusunu dinginlemekteyim:(
ama suan seninkileri görünce içim gitti dogrusu :)
en cok takma kirpklere içm gitti:) deneyince yorumunu bekliyorum:)

éLLa Çiça dedi ki...

ay evlendim diye okumusum basligi hahaha :D

cecilia dedi ki...

azzracım bence sipariş vereceksen elften ver gerçekten ürünleri beğenilmicek gibi dil :) kirpikleri nası nerde takcam bilmiyom aldım ama taktığım an yorumumu da yaparım cnm;)

ellacım haha o da olur bigün inş..:))

Siyah Kedi dedi ki...

oyy çok tatlı şu hediye gelen *-*
güle güle kullan ceci abla :))

Atolyekedi dedi ki...

ayyy çok güzel görünüyorlar.bayıldım, güle güle kullan canım

Roxelanne dedi ki...

benim siparişlerim 1 ayı geçti gelmiyor hala bekleyin diyorlar yaaa :'((

cecilia dedi ki...

Siyah kedicim sağol tatlım..

Atölyekedicim çok saol cnm..

Roxelanne aa neden öle oldu ki,senin kaçıncı siparişin bu, acaba benim ilk siparişim diye itimasmı geçtiler..

Roxelanne dedi ki...

cecicim benim de ilk siparişimdi yaa 18ine kadar bekleyin diyorlar o zaman da bir çözüm bulamazlarsa kesinlikle son siparişim olacak...

cecilia dedi ki...

çok şaşırdım cnm ya kimine 4 gün kimine 1 ay he, ben sabırsızım bide, ödemeyi alıyolar, ürünü göndermiyolar çok sinir olurdum, ama bekle tatlım eğer söz vermişlerse o gün gelir, tabi kaybettiğin zaman için bi özür yetmez.

Asli :) dedi ki...

oy tatlışım :)
güzel günlerde kullan inşallah :)

zeynepin sesi dedi ki...

hadi bakalım,güle güle kullan,hayırlı uğurlu olsun canım :)

eb dedi ki...

Güle güle kullan canım, çok çabuk gelmiş maşallh benmkisi epey sürdü. ürünlerden memnun kalırsın bence ben severek kullanıyorum özellikle kaş kitini aldığımdan beri sürekli kullanıyorum

ZencefilliÇörek dedi ki...

canim burada markette elf'leri gorup bu ne olaki derken senin postunu gordum:))

valla imrendirmek gibi olmasin ama indirim reyonunda bu aldiklarini iceren degisik kutular var ve fiyatlari 5-7 dolar arasinda..

cecilia dedi ki...

Zancefilli Çörekcim hangi market o ya? hemen dadanalım :)

pembem kirazım evet studio serisinden onlar daha kaliteli görünüyor onları da denicem ;)

zeynepcim sağol cnm. :)

Aslıcım sağol tatlışş, gözükmüosun ama hiç.

ŞIKELLA dedi ki...

ohhh güle güle kullan. güzel günlerde sür sürüştür

cecilia dedi ki...

teşekkürler şıkellacımm, sürcemm keyifle :)

pofiş♥ dedi ki...

ben haaaaalaaaa cesaret edebilmiş değilim:):)

sennn güle güle kullan meleim :D

cecilia dedi ki...

pofişimm saoll bebişimm :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

o nasıl bir makyaj malzemesidir. eve gelen ustanın alet çantası gibi :)

cecilia dedi ki...

sürüden ayrılan koyun haha iyi benzetme öle valla içinde herşey var makyaja dair çok kapsamlı :)

yıldız dedi ki...

En sonunda ben de sipariş vereceğim,merak içindeyim çünkü:))

Güle güle kullanın,güzel günler de kullanın:))

Adsız dedi ki...

bu elf mevzusu butun bloglari baya sarmaya basladi gule gule kullan bu arada oje rengi super bende kullaniyorum :)

cecilia dedi ki...

YILDIZcım ver bence pişman olmazsın çok teşekküerler..;)

elifcim evet ya çok tatlı bakınca bile mutlu olum gülümsüyo insan :)

Unknown dedi ki...

Makyaj setine bayıldım.Çok güzelmiş.

Aslı dedi ki...

Cecilia Zencefilli Çörek yurtdışında yaşıyor demek ki:) Bizim için oradan ucuza alsa gönderse keşke, biz burada kutuyu paylaşırız heheh:))

Bu arada o normal fırçaları beğendiysen Studio serisinin fırçalarına bayılacaksın, garanti veriyorum:) Bir de ben mineral ruju kullanırken geçen gün sen geldin aklıma,parlak değil ama kırmızıya dönük çok canlı bir pembe bendeki. Kırmızısı varsa onu da tavsiye ederim:) Ha bir de o mini makeUp kiti almak için 25lik alışveriş yapmıştım ben inanabiliyor musun! Okulda çekmecemde durması için ve yolculuklarda çok işlevsel zaten ama sonradan 25ten 15e indiğine çok sinir olmuştum... Neyse senin işine yaramış en azından:)

cecilia dedi ki...

Mavi Masalcım
evet ya çok kaliteli görünüyor, setleri pek sevmem ama sevdiğim ilk set diyebilirim ;)

Aslıcım evet ya keşke öle bişi yapsa :P :)

Aaa deneyim cnm ben o ruju tavsiye için teşekkürler, ya işte alışveriş böle bişey, bide şimdi free shiping var ben iki gün arayla kaçırdım hayıflandım :) ama napalım iyiki var elf yinede, o fırçaları da denicem cnm ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails