Mutlu Eden Anlam Yüklü Objeler...

17 Ocak 2010 Pazar
İlk iki sıradakiler hediye, kadeh halamdan, kırmızı inci kolye tükümden ölesine hediye :)


İkinci sıradaki kupamsı şey fırçalarıma aldığım yuva :)


Küpeciğim de kendime hediye...





Eski kotumdan kestiğim cepleri ne yapsam ne yapsam diye düşünüyordum.Biraz süsleyip kopmuş kolyemden sap yapınca ortaya böle ceplik gibi bişey çıktı, panoma astım, ıvır zıvırları, notları kalemleri koymak için ideal..



Bu da cnm arkadaşımın bugün kutladığımız doğumgününden..0'na hazırladığım kutu, yazı ve çok güzel kahverengi bir hırka onu mutlu etmeye yetti :)


7 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadasına nice yıllar diliyorum, küpeler ve cep şeysin =) çok güzel olmuş. ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

İyi günlerde kullan canım,arkadaşınında doğum gününü kutlarım:))

cecilia dedi ki...

Handancım tatlı cadıcım teşekkürler cnm onun adına da sağolun :)

Atolyekedi dedi ki...

Arkadaşına mutlu yıllar. ne hoş ya kız kıza muhabbet...özledim valla

Adsız dedi ki...

yaratici bi cepli,uzel guzel ciciler iyi gunlerde kullan...arkadasinin kutusunu görunce dedimki kendi kendime ben kutuyu alsamda mutlu olurdum cunku hastalik derecesinde bi kutu takintim var icindeki guzel yada degil hic önemli deil kutusu olsun yeter:)

Duygu dedi ki...

mutlu yıllar arkadaşına kuşum,ya ne güzel ciciler almışsın ve yapmışsın yine:)birde kızları mutlu etmek zordur derler oysaki hepimiz bir pollyannayız dimi ama cecim;)

cecilia dedi ki...

Atölye kedicim çok sağol, öle valla, yeri başka bişeyle doldurulamayan bişey bu :)

elifcim rumuzun uzun kısaca adını yazdım cnm evet bende çok severim kutuları tabi el emeğiyle hazırlanınca daha bi tadından yenmez oluyor tavsiye ederim :)

duyguşumm güzelimm çok teşekkür ederim cnm benim öleyiz tabiki polyannam benimm seni seviyorum mcx..;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails