Yeniyıl Hediyelerim...

3 Ocak 2010 Pazar

Yeniyıl çekilişinde arkadaşım bay c'ye çıkmıştım ben, bugün hem kuzenimin doğumgününü kutladık hem hediyelerimizi verdik birbirimize. Çanta almış bana zaten ihtiyacım vardı yeni bi taneye, Çok hoşuma gitti :)
Bana da tükücüğüm çıkmıştı, ona çok hoş bir elbise aldım ve minik ıvır zıvılrar koyduğum bir kutu hazırladım.


O da unutmamış beni, kolye ve küpe almış yeniyıl hediyesi olarak.
Diğer kızlara da hazırladığım tarak tokalardan hediye ettim. Bu kadar maharetli olduğumu bilmedikleri için şaşırdılar, sevindiler :P
Güzel bigün daha geçti, yağmura yakalandık, üşüdük biraz ama bizim içimiz cıvıl cıvıldı doğrusu. Bütün bi yıl bu tatta geçer umarım.

7 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

hediyelerin çok şeker görünüyorlar, güle güle kullan ;)

cecilia dedi ki...

Teşekkürler Antigonecım :) bende çok beğendim.

Duygu dedi ki...

kuzum çantada, kolye ve küpede harika görünüyor.mutlu günlerde gülle kullan canım benim...

theworldoffairies dedi ki...

çanta benimde çok hoşuma gitti... gerçekten çok güzel güle güle kullan

cecilia dedi ki...

duyguşum sağol bidenemm ;)

theworldoffairiers evet cnm tam kışlık bi çanta, hem el hem postacı tarzda takabiliyosun, sağol ;)

Stil Direktoru dedi ki...

Ganimetleri güle güle kullan canım nice senelere

cecilia dedi ki...

sağol eda ablacımm, sanada mupmutlu nice seneler :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails