Yok Yok Alışveriş değil "Bünyenin Endorfin Takviyesi" :)

9 Ocak 2010 Cumartesi



Bunlar da pazar ganimetlerim..

Kurdaleler için güzel planlarım var. Eğer ortaya güzel şeyler çıkartmama yardımcı olurlarsa bidahakine çokcana alıp arkadaş getiricem onlara söz verdim. 8 metrelik kurdalelerin 3 tanesi 1 Lira tanesi 50 Kuruş. Metresi beni ilgilendirmiyor zaten de pazarda teyzemin biri bu 8 metre değil açıp ölçecem dedi gülümsetti ya :)

Beyaz düz, üstü bol altı dar kesimli tişört ise 2 liralık tezgahtan seçtim, başka aklıma yatan bişey bulamadım orda :(
Hello kittyli makyaj çantası 1,5 TL.
Geri kalan kolye, küpe, yüzü toka paketi 1'er TL.
Renkli kolyemi de pek bi sevdim biliyomusun, bonibon gibiler, yazın daha bi sevimli gider boynuma :)

20 yorum:

LittleDumBlonde dedi ki...

hangi pazar cnm bu kadıköy cuma pazarımı?

cecilia dedi ki...

Evet cnm Bakırköy Cumartesi pazarı. Yanına 20 Tl alsan bile o kadar çok ve şirin şeylerle dönüyorsun ki mutluluk hormonu tavan yapıyor :)

Siyah Kedi dedi ki...

yaaa :( bizim pazarta yok böyle şeyler :( oysa ne güzelmiş bunlar, o kolyeyle çantaya bayıldım benn :((
güle güle kullan cecilia abla :)

Adsız dedi ki...

Canım bugün bloğuna ulaşılamıyordu yazıyordu bişi yok dimi kapattın sandım:(

Unknown dedi ki...

güle güle kullan bizim pazar pahalı sizin pazar iyiymiş bizimki ankara nişantaşı pazarı çankayadaki...
nerde 20 lirayla gidip endorfin yüklenip geliyorsun yok bizimkinde :)

melek dedi ki...

cnm bayıldım kolye makyaj çantsına banada alırmısın parasını versem bizim buralarda yok

İğne İle İplik dedi ki...

Ceciliacım güle güle kullan canım:)

Bak sana bir ödülüm var:)

İğne İle İplik dedi ki...

linki vermeyi unuttum eheueheue:)))
http://www.igneileiplik.com/2010/01/gun-isg-odulu.html

Adsız dedi ki...

cnm kolye cok sevimli güle güle kullan tüm aldıklarını

cecilia dedi ki...

siyah kedi ve melekcim mail adresime kargo adresinizi yollarsanız gittiğimde bulursam size de alırım, ücreti önemli değil tabiki hediyem olsun ;)
kontenjan bitmiştir ama :)

cecilia dedi ki...

tatlı cadıcım ah cnm benim bi sorun yaşıyorum anlatırım özelden yani buralardayım korkmayın ulaşamazsanız mail atın ama ;)

fundacım İstanbulda Bakırköy Cumartesi Pazarı, yolun düşerse uğra valla :)

cingifilli dedi ki...

hayırlı olsun aldıkların.
blogumda ödülün var şekerim

noyumberry dedi ki...

Çok cici şeyler almışsın güle güle kullan canım (: sevgiler..

cecilia dedi ki...

handancım cingfillicim noyumberrycim çok saoulun daha güzelleri sizin olsun ;)

Siyah Kedi dedi ki...

Mailine yolladım cecilia abla,
vallahi dayanamadım kendime :(
:))

tummybubby dedi ki...

ay canım bonibon kolyene ve o taşlı dikdörtgenler tokalar sanırım, onlara bayıldım özellikle.hem de 1 tl ...ben de istiyorum :)
güle güle kullan cnm

Laura dedi ki...

kolye çok güzel gerçekten şekerden farksız aldığın ürünlerin fiyatları da çok uygunmuş uğramak lazım bu pazara :)
güle güle kullan üstünde paralansın :) (teyzem derdi hep)

ŞIKELLA dedi ki...

kolyen süper canım..
yazın beyaz bir body üzerine bu kolye altına bir jean süperrr :)

Dominika dedi ki...

bayılıyorum pazar alışverişlerine :))
her gün bir pazar gezsem, alışveriş yapsam ne güzel olur :))

cecilia dedi ki...

siyah kedicim aldım maili ;)

bublecım evet tokalar çok işime yaricak hep bi yandan pırtlayan saçlarım için :)

böğürtlenli pasta evet kesinlikle uğranılası cnm boş dönmiceksin emin ol :)

Şıkellacım bende tam öle düşündüm, yazı bekliyomm :)

Dominikacım öle valla bende bayılıyorum cnm girince kendimi kaybediorum :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails