Güneş Gülüyor Bana... (:

1 Şubat 2010 Pazartesi



İşte özlediğimm hava!


Tam olarak bu olmasa da kara kışın ortasında güneşin burnunun ucunu dahi göstermesi beni zevklendiriyor, neşelendiriyor, böle sevgi böcüğü olmamı sağlıyor, duygu seli yaşıyorum şuan millet !


Sen nelere kadirsin ey güneş ışığı! ya da ışını mı demeliyim?
Hani o resimlerde güneşi çizerken yuvarlağın etrafına koyduğumuz çizikler var yaa heh onlar var sankii bugünn ben görebiliyorumm hemde kalbime dikeylemesine dalıyorr..

Ah ben nası mutlu oldum da böyle saçmalıyorumm..
Çok seviyorum güneş seni bee :)
Hiç gitmesen hep sıcak kalsa içimiz dışımız olmaz mıı :(

İmza; Cecilia nam-ı diğer "Güneşin Kızı" ;)

11 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

ya bunun nesini seviyosun kuzucum ya al bak bu yorumu yazarken gözümün teeee içine giriyo! rhatsız edipte:)

Benhurum dedi ki...

Bu sabahki güneş beni de çok mutlu etti Pazartesi sabahına daha enerjik başlamamı sağladı:) Havada güneş olmadığında yüreğimizin güneşinin hiç batmaması dileği ile...

cecilia dedi ki...

cansuşumm yaa seviyorumm nabiiiimm aşığımmm üleen durumlarındayım :P :)

benhurum; cnmm ya bende öle mutlu oldum ki pazartesi pazartesi hemde işler yoğun ama dert diil, ay hiç güleceğim yoktu hihi :)

LittleDumBlonde dedi ki...

Bence de hava süper süper :) Ceci'cim bu arada blogumda kozmetik ürünleri satışı başlattım, bir ara bak istersen :)

zeynepin sesi dedi ki...

sen böle neşeli oluosan hep güneş olsun o zaman :)

Atolyekedi dedi ki...

Evet canım ya bu gün Ankarada da güneş kendini hatırlattı. yeniden içimiz ısındı kıpır kıpır enerjik olduk

Bucanni dedi ki...

Canım tam aynı duyguları yaşıyordum ki, bide ne göreyim dışarda yağmur yağıyor :(

Yağmur sende vurup durma şu cama :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

nazar değdirdim baksana havaya şimşek bile çakıyo:)))

Stil Direktoru dedi ki...

Bu hafta kar gelecek ama sen yine güneşin kızı olarak gülmeye devam et emi

Atolyekedi dedi ki...

cecilliacığım nerdesin? bu gün paylaşımın olmadı özledim valla. (neyse bencillik etmeyeyim tatildesin. bana aldırma keyfine bak tatlım)

cecilia dedi ki...

bi günlük güneşi gören kardelenler gibiyiz kızlar hava yine kapandı ama olsunn dimi napalım bunada şükür :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails