UÇ UÇ BÖCEĞİMMM.. (:

4 Şubat 2010 Perşembe


Uğur Böceği gibiyimm ben..
Kırmızı gövdesinin üzeri siyah puantiyelerle kaplıdır dedim ya işte biraz bana benzer.


Kışın göremezsiniz onu.
Bahar dedin mi dağılır doğaya,
Nereye uçacağı konacağı belirsizdir.
Ama o şeye uğur getireceği kesindir.


Rivayet budur.
Yaz gelse de gülsem böyle.
Uğur böcekli kolyemi takıp uğur dağıtsam sevdiklerime...
Ah özledimm...
Güneşe hasret, uçmaya hevesli bir uğur böceği saklı içimde.
Ve gerçekleşmeyi bekleyen dilekler...

Bu şirin yaratıkları sevmeyen var mı?
Eline omzuna konduğunda çocuk gibi sevinennn ve uğuruna inanan..
Güzel şeydir uğur böceği...yaz gelse de görsek hani (:

8 yorum:

Sevtap dedi ki...

canım o nasıl sıcacık bir gülüş öyle çok şekersin uğur böceğim

noyumberry dedi ki...

ben de uğur böceğini severim:)
benim de kolyem; turkuaz uğur böceği.pek inanmam ama,herkese uğur getirsin:))sevgiler..

cecilia dedi ki...

karabıdıkım o senin şekerliğiin biraz fazla gülmüşümm ordaa ama tamamıyla doğal :)

noyumberrycim o kolyeyi iki yaz önce bodrumdan almıştım, anısı var bide :)

renklicehobiler dedi ki...

Merhaba. Yazılara paylaşımlara bayıldım. Uğurların bol yazıların tasarımların daim olsun. Sevgiyle paylaşımların çoğalsın...Sevgiler...

cecilia dedi ki...

sevgili renklicehobiler çok teşekkürler beğenmenize çok sevdim, tek bi kişinin düşüncesi bile çok çok önemli benim için ve beni çok mutlu ediyor, hep beraber nice paylaşımlara.. :)

renklicehobiler dedi ki...

Ne güzel yorumuma değer veren kapıyı her gün çalarım ben. Sevgiler...

Atolyekedi dedi ki...

uğur böceğiiii çok tatlı.umarım uğur getirir. ayrıca sende çok tatlı çıkmışsın

Işıl dedi ki...

kolyen super

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails