KARARSIZLIK VE SARSINTILARI...

6 Şubat 2010 Cumartesi


Ah şu kararsızlığımm.. Hep sıkıntı çektirmiştir bana. Sevmediğim, gitsin de gelmesin dediğim huylarımdan biridir. Yani niye karar veremiyorsam. Hani birini seçeceksin uygulayacaksın. Ve bundan asla pişman olmayacaksın. Olay budur. Ama olamıyor işte bazen bende dikiş tutmuyor :)

"Düşündüğünü Hemen Yap Yoksa Karar Vermek Zorunda Kalırsın"
Yazar Özer Bal'ın kitabının adıymış bu.
Çok doğru bir söz değil mi. Daha kitabın adından doğruyu buluyorsun, içinde kimbilir ne cevherler vardır :)


9 yorum:

Leah dedi ki...

Cecilia'cım, benim erkek arkadaşım İstanbullu, ben de üniversite okumaya gelmiş ve kararsız biri olaraktan, kapris yapıyorum birazcıcık sevdiceğe. Bi gittiğimiz yere bi daha gitmiyoruz biz. Eğer çok beğenirsek, gitmeyi tercih ediyoruz. Yoksa ı ıh. Böylelikle hem İstanbul'u da öğrenmiş oluyorum ben, çok faydası oldu yani bana.
Taksimde yüzlerce kafe var nerdeyse ve ben hiçbirine ısınamadım. O yüzden Taksim'e sadece yemeğe gidiyoruz biz (Canım Ciğerim harikadır, tavsiye ederim, Asmalı Mescitte) bazen de fasıla. Taksim zaten insanı kararsız yapan, sende suç yok canım :) Mucuks :*

cecilia dedi ki...

Leahcim inanmıyorumm Canım Ciğerimi biliyorum bugün gördüm daha ismi dikkatimi çekmişti ama çok ara sokakta kalmış :)bi fikrimiz yoktu riske girmek istemedik, ama deneriz orayı o zaman :)
değerli fikirlerin için çok sağol cnm bendeende kocamann muaaakk :X :)

Leah dedi ki...

Ay tesadüfe bak ya kalbim temiz ondan kesin :D Orası baya baya ünlülerin uğrak yeri ve revaçta olan bi yer. Biz geçen gidişimizde sırada beklemiştik o derece :D Gerçi o gün özel bi gündü herkes dışarlardaydı ama :D Ara sokaklarda evet malesef, ama sen yerini çoktan öğrenmişsin bile :D
Ayrıca Canım Ciğerim sadece 1 tane varmış o da Asmalı Mescitte Scooter'ın sokağındaki. Diğer canım ciğerimler çakma imiş. Bunu da dip not şaapayım :D

Joey Potter dedi ki...

Seçenek çok olunca kararsızlıkta beraberinde geliyor. T shirtler espiri olsun diye giyilebilir bence çok şeker.

KokoSh dedi ki...

tişörtlere bayıldım bennn:)

Adsız dedi ki...

çok özledim yazınla istanbulu şimdi.
sevgili olmak harika bişey tadını doya doya çıkar derim:)
sevgiler
ve tşörtlere bayıldım enterasan

Dominika dedi ki...

canım ciğerim süperdir.. bir ciğer ye de gör :) kesin git.. kararsızlık bende de var,daha da korkuncu eşim de öyle..bazen saatlerce karar veremeyiz.. off çok feci.. :)

Profösör dedi ki...

Bir müsait günde çamlıca tepesinde birlikte yemek yiyin.. Çayınızı yudumlayın. Belki akşam kızıllığında, hem eski istanbulu, hem de Manhetten a benzeyen levent tarıfını gözlemleyin. Boğazı boydan boya kızıla boyamış gün batımının rengine ayak uydurmuş manzarayı yudumlayın çay bardağınızla. Bütün kararsızlıklar gidecektir sizden. Yeniden büyülenmiş gibi olacaksınız. Sakın ha ihmal etmeylin.

cecilia dedi ki...

Leahcim dipnot için çok teşekkürler cnm kaydedildi ;)

Joey Pottercım öyle valla, abuk subuk yazılı tişörtleri giyceme aşkımı ilan ederim daha iyi :)

Kokoshcum bendee :)

asyaselde kışın çekilmiyor yazın imkan bulursan gel :) teşekkürler, sevgiler bendende..

Dominikacım sorma ya, iki tarafta olması daha kötü tabi.

Profösör hemen gidesimm geldi bak ne de güzel canlandırdın gözümde şimdi, deneriz tabiki, ya kararsızlık sadece bende, benim huyum yani, yoksa aşkmn bi suçu yok, ilişkimiz yolunda :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails