Ve Biraz da Thalia..(Biraz mı?) :)

18 Şubat 2010 Perşembe



Güzel kelimesinin hakkını vermekle kalmayıp şirinliğe, estetiğe, zerafete etiket olur bu hatun.


Ve karşınızda latin güzeli "THALIA"



Aksesuarları çok hoş..






Çocuk da yapar kariyerde..




Bu pembe gömleğin aynısını bulsammm...







Bu ne doğallık, bu ne doğalken bile güzel olma durumu? :)




Mağrur ve masum bi duruşu var...







Sıcak ve sempatik...







Elbisesine bayıldımm..O'na da kırmızı çok yakışıyoor...








Hep de gülermişşş..:)





Aa Enriqueyle kankaymışlar :P E ne de olsa "latin kardeşliği":)






Stil sahibi :)







Baştan çıkarıcı :)







Her daim Fotojenik..










Işıl ışıl ve dolu dolu bakan gözler...





Sportiff...





Ceci Güzellik Enstitüsü AR-GE Labaratuarı tarafından test edip onaylanmıştır


10'da 10 Kusursuz!



:)

15 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

yaa bu kadını cok begeniyorum hem güzel hem sevimli hem sexy :) hala cok cok cok güzel :)

Joey Potter dedi ki...

Natalia ile beraber bir ara bu kadına da benzemeyi çok istiyordum. Sony Müzil Colombianın sahibi ile evli. Evvelden Maria Carrey'nin kocasıysmış. Bir de gençken, benim hayranı olduğum Jaime Camil (hani sana şarkılarını yolladım) ile çıkmışlar :)) Hatta Jaime Camili müzik yapmak konusunda cesaretlendiren Thaliaymış. :) Güzel kadın tescilli güzel pek çok irili ufaklık güzellik yarışmasında birinciliği var bir de güzellik sırlarını anlattığı bir kitabı.

éLLa Çiça dedi ki...

bayiliyorum bu kadina.. taaa ortaokul lise yillarinda izledigim rosalinda, marimar, maria mercedes dizileriyle baslamisti ona olan hayranligim. muthis guzel bi kadin.

Leah dedi ki...

Yaaa çocukluğum Thalia dizileriyle geçti. Hiç değişmemiş, zerre yaşlanmamış bre maşallah :D

Adsız dedi ki...

ay bende bu kadına bitiyorum resmen keşke onun onda biri kadar ona benzeseydim =) Allah özene bezene yaratmış resmen. ne kdr güzel resimlerde. dizilerini hiç kaçırmazdım ah ahhh diyorum başka da bişi demiyorum ceci ya =(

Mystery dedi ki...

mağrur ve masum bakışlı resmindeki saçlarına bayıldıım!

cecilia dedi ki...

Chunlicim sorma ya gittikçe güzelleşio sanki deyim yerindeyse şarap gibi hatun :)

Joeycimm araştırmacı ruhuna bayılıyorumm :) evet kocasını gördümm ay bu kız onlamı evlenmiş dedim ama gönül bu tabiki,hani derler ya Allah boş zamanında yaratmış diye heh thaliayı anlatmak için bu deyim yeterli olur :)

ellacım kesinlikle çok güzel bu kadınsa biz neyiz ozaman diye soruyorum ben katılmak isteyen? :)

Leahcimm taş hatunn taşş :)

Handancım evet bayıldım bende resimleri bide büyütüp bak, öle şirin bi yüzü var ki azını burunu yicemm valla :)

Mystery evet çok güzel saçları var o hep uzun ve kumral kaldı çok değiştirmedi saçlarını ama hep böle kalsın dedirttiriyor zaten :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Enrique ve thalia'nin kanka olduklarini bilmiyordum...Ama sevindim ben de cok severim latin sarkilarini ozellikle Enrique'nin tum sarkilarini!Ama esim kiskaniyor sanirim kizdirmak istemiyorum ve pek bahsedemiyorum o yuzden!Aslinda sarklarini severek dinliyorum da neyse uzun hikaye..Thalia'nin Rosalinda adli dizisine bayilirdim.Orada ki halini hic kaybetmemis...

POLLYANNA dedi ki...

kalemle cizilmis dedikleri boyle birsey iste :)

Dominika dedi ki...

hoş hatun..latin işte,sıcak ve sexi :))

Atolyekedi dedi ki...

Güzel insanlarıda oldum olası sevmişimdir. Bu kızda çok güzel. Fotoğraflar ve altlarındaki yorumlarda harika canım ya, reklamcı olduğunu düşündüm vallahi,
süpersin.

cecilia dedi ki...

Cilekli Sakiz :) kıskançlar ya bu erkekler sen dinlemeye devam et cnm valla hem yakışıklı hemde sesi güzel adamın yani şimdi allahın bildiini kuldanmı esirgicez:)

Polyannacım cidden öle önce ağzı, dudakları, gözleri, burnu güzel dedim sonra saçları da güzel dedim sonra bacakları güzel, beli incecik, yanakları güzeel bi baktım kusur bulamıyorum :)

Dominikacım ölee valla, latin işte hiç çirkinleri çıkmazmı bu ırkın :)

Atölye kedimm valla iyi reklam yapıyorum dimi, gerçi ihtiyacı yok bu hatunun ama olurda bu bloğa rastlarsa nette gezerken bi selam yazıversin başka ihsan istemem :P:)

siminya dedi ki...

enrikoyla kanka olunurmu lannnnnnn fşfşkıfışıkıfışı

Fashion Mini dedi ki...

bu hatun bizim hadisenin ikizi gibi ben çok benzetiyorum sizcede değil mi?

Adsız dedi ki...

rosalinda var idi,izler idim,küçücüktüm bayılırdım orda bu kadına..şimdi gülben ergen'e çok benzetiyorum,ya da gülben'i ona..bence çok andırıyor.
buarada kırmızıyı pek sevmem ama hoşuma gitti pek yakışmış kıza;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails