Kanal D'de REZİLLİK, TRT'de GÜZELLİK mi? :S

25 Şubat 2010 Perşembe
Kanal D'de REZİLLİK, TRT'de GÜZELLİK

ÜSAME KARAKIŞ /VAKİT Kanal D, rezil diziyi ekrana çıkaracak; TRT de Ravza-i Mutahhara’dan canlı yayın yaparak Müslümanların gönüllerini fethedecek.RTÜK’e en çok şikâyet edilen dizi olma unvanına sahip olan Aydın Doğan’ın Kanal D televizyonunda yayınlanan Aşk-ı Memnu dizisi, İslâm âleminin önemli günlerinden olan bu akşam idrak edeceğimiz Mevlid Kandili günü yayınlanacak.

Efendimm burda isyanımı pöykürmesem içimde kalır.

Şimdiii çok değerli pek muhterem ahlak timsali (!)vakit gazetesi Aşkı memnu dizisinin kandil olduğu gerekçesiyle bugünkü bölümünün yayınlanmamasını "vaaz ediyor", tez kellesi uçurula padişah modunda yazarlarıyla..
Yahu bu bir dizi ya.Ne kadar ciddiye alıyorsunuz bazı şeyleri, hiçmi işiniz gücünüz yok allasen, nelerle uğraşıyorsunuz, amacınız ne?

Hem televizyon kumanda denen aletten oluşur, ister açarsın ister kapatırsın ister kanal değiştirirsin ister şeytan aleti diyip evine dahi almazsın. Evet evet bunu yapabilirsin, çünkü ülkemizde demokrasi var ve demokrasilerde çareler tükenmez! Kaldı ki bu ülkenin sorunu bumudur ki çare arayışı içine girelim.

Neyse yani izlemek zorunda değilsin ama izleyene saygı duymak zorundasın.

Daha net nasıl ifade edilebilir bilmiyorum ama sorun bu dizi değil aslında bu sadece bi detay bu radikal inanç dayatmalarına, yasakçı düşüncelere, tek bi gözden bakan zihniyete bi kafa atasım var o derece sinirlendim...

Tamam muhafazakar bi kesim vardır, rahatsız olanlar da ama herkesin zevkine beğenisine karışmak, inanç bezirganlığı, empozeciliği niye?

Bizim beynimiz yok da biz düşünemiyormuyuz yoksa...Çok sağolon ya çok sağolun iyiki varsınız yoksaa biz çoktan ahlakssız(!) olmuş, kötü yola düşmüştük(!)

22 yorum:

pofiş♥ dedi ki...

Allah allahh çok ilginç gerçekten...

e ona bakarsan +18 bir sürü kanal var açıpta her akşam onlara mı bakıyoruz insanın elinde parmağının ucunda izleyen izler izlemeyen izlemezzzz ????

hakkaten şaşırtıcı...

cecilia dedi ki...

sorma pofişim ya işleri güçleri yok bihterle behlülle uğraşıyolar sanki bizim ahlakımız da elastik onlar sevişti diye bozulacak :) yaradana sığınıyorumm yarabbi sen içimizi görürsün..

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım bütün kalbimle sana katılıyorum.Sevgi ve saygılarrr...

Adsız dedi ki...

saçmalamış insanın iradesi var neye inanıp neye inanmayacağı ve neyi izleyip izlemeyeceğini bilebilir.. pofişin dediği gibi +18 lerde kapansın biz onları mı izliyoruz. kim ne yaparsa yapar. boşa konuşuyorlar..

Leah dedi ki...

Ya irade diye bi şey var, tamam gayet çarpık ilişkiler işleniyor Aşk-ı memnuda ama senin kafana silah dayamıyolar ki izle diye! Benim bildiğim kandilde insanlar birbirlerine iyi sözler söylerler. Bu herif başka insanların hayatına karışma, yayın akışını bozma hakkını kimden alıyor acep? Bi yürüsün gitsin mümkünse. Kandil kandil hiç sövemicem.

Bu arada kandilin mübarek olsun ceci'cim. :*

yass dedi ki...

benım anlamadıgım bır durum var.. senı tenzıh edıyorum ama bugun aman bı dızı ne var bunda dıyen ınsanlar kurtlar vadısı yayınlanacagı zaman tumden butun ınsanların beyınlerının yıkanacagından cocuklarının katıl olacagından bahsedıyorlardı. hatta kurtlar vadısının pkk yı anlattıgı adını hatırlayamadıgım dızısı yayından kalkmıstı. sımdı bu celıskı degıl de nedır? yasakcı zıhnıyet o zaman yok mudur.. ya da ınsanların zevkıne gore mı yasaklar belırlenıyor.. garıp bır durum ..

cecıcım kandılını ben de kutluyorum..

cecilia dedi ki...

sevgili annemineli teşekkürler düşünceniz için, sevgiler saygılar benden de..

Handancımm ahh ah bence amaç farklı işte, aydın doğanın tvsine çamur atmak yani, yine reyting rekoru kıracak dizi zira bu işler vaazla olmuyor arz talep meselesi..

Leahcim bu gazete bunu hep yapıyor, okuyucuları vardır elbet kendi kararları saygı duyarım ama başkalarının hayatlarına lütfen müdahale edilmesin..iyi kandiller cnm..

yascım ben sölediklerine katılıyorum zaten o zaman da bi hata vardı, yani rtük bence taraflılık sergiliyor, kime, neye göre yanlış sorgulamasını objektif yapmalıdır. bende kandilini kutluyorum cnm..

noyumberry dedi ki...

Ceciliacım,bütün yorumlara katılıyorum..Sözde değil özde savunmak lazım..hüseyin üzmezde
bu gazetenin yazarı değilmiydi?

iyi kandiller..sevgiyle kalın...

Deliler Teknesi dedi ki...

Haklısın galiba...

eylul_enise dedi ki...

bir şey söyleyim mi izlemiyorum hayır aslaaa diyen insanların %90 ı izliyor zaten sadece kendiilerini ahlaklı zannetmek istiyorlar ben diyorum ki sadece hay ağzını öpeyim

Mystery dedi ki...

bazı gazeteler var böyle gerçekten, ne dediğini-ne yaptığını bilmeyen. vakit de onlardan biri işte. ben seninle aynı düşüncelere sahip olmaya mecbur muyum allah alllahhh! ben istediğimi yapabileyim diye var demokrasi. ne saçma sapan işler bunlar yaa.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

yürüüüü beeee seçilcim:) sana o kadar katılıyorum ki.. bunların beyinleri bi başka çalışıyo dicem ama beyin olsa keşke..
çok sinirlendim bak şimdi! neyse iyi kandiller canımm

Atolyekedi dedi ki...

offfffffff diyesim geldi canım ya izlemesin zorla değil ya, özgür bir ülkedeyiz isteyen dizi izler isteyen kandil programı izler. Canım kandilin mübarek olsun tüm dileklerin gerçek olsun işşşallah

cecilia dedi ki...

Noyumberrycim evet hüseyin üzmez olayına da gircektim bu konuda gayet siyaset yapabilirm ama bu mübarek günde girmiim dedim..Sağol sanada iyi kandiller cnm

Deliler teknesi teşekkürler ;)

thalescim çok teşekkür ederim, evet demekki sürekli izliyorlar takip ediyorlarki herşeyi biliyorlar bu kadar kafayı takmışlar başka bişeyle ilgilenmiyorlar.

Mystery evet cnm varlar baya ve kendileri gibi düşünmeyenleri mimliyorlar yalan yanlış haberlerle insanları etkilemeye çalışıyorlar yazık gerçekten.

My make up story; cansucum cnm çok teşekkürler seninde kandilin kutlu olsun, evet sabah köpürdüm ama diyorumki boşver sinirlerimizi bozmayalım daha fazla..

Atölye Kedicim özgürlüğü işlerine geldiği gibi anlıyorlar işte neyse sağol cnm seninde kutlu olsun ve tüm dileklerin gerçek olsun..:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım kandilin mubaerek olsun

yazına tamamen katılıyorum

Bizleri bu dizilerle sömürüyolar

Hatta geleceğimizi bu şa şalı hayatlarla çalıyorlar..

Sanki herkes onlar gibi hayat yaşıyor

Joey Potter dedi ki...

Günde kaç kere nefes alıp vereceğimizi, kaç kez tuvalate gidebileceğimizi de söylesinler de tam olsun. Aptallıktan başka bir şey değil.

Profösör dedi ki...

Üzüldüğünüz şeye bakın. Ben yine de kandilinizi kutlacrım. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.

Yeşim dedi ki...

Canım yaa yaşa vallahi aynen katılıyorum. Bu ülkede neden işler böyle olmak zorunda? Sevmedikleri ne varsa yasaklamak tek çözüm. Neden yayınlanmayacakmış dizi? İstemeyen seyretmesin, zorla mı seyrettiriyorlar? Nasıl bir zihniyettir bu yaa?.. Memlekette başka mesele kalmamış sanki, tek dertleri tv'deki dizi.
Kandilin mübarek olsun tatlım. Rabbim memleeketimizi bu ayrık otlarından kurtarsın tez zamanda inşallah.

Dominika dedi ki...

herkesin müslüman olduğunu,ve herkesin inanmak zorunda olduğunu zanneden zavallı!
Allahtan Aydın Doğan ve grubu var. Başımızdan eksik etme yarabbi.Bizi bu yobazlardan koru, evlerden uzak yarabbiii!!

cecilia dedi ki...

Değişik tatlar; sağol cnm hayırlı kandiller sanada ;)

Joeycim sorma yaa başımıza bilir kişi, ulema kesildiler sürekli fetva veriyorlar ama kendilerince..

Profösör; teşekkürler sizinde geçmiş kandiliniz kutlu olsun..;)

Yeşimcim evet cnm bi kendileri ve kendi gibi düşünenler var sanıyolar ki kalan diğer insanları da kendileri gibi düşünsün istiolar..

Dominikacım, ne güzel özetlemişsin cnm evet demek istediğim aynen bu ;) aminn diyorumm :)

Fashion Mini dedi ki...

çok enteresan ya nasıl bir zihniyet bu anlıyamıyorum..ellerinden gelse kimbilir daha neler yazıp çizecekler... !

love me dedi ki...

ay merak etmesinler zaten aşkı memnuda kandile özel yayın yaptı :) gayet muhafazakar ne öpüşme ne koklaşma oldu gözümüz aradı ama içleri rahat etsin büyüklerimizin :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails