AT KUYRUĞU SAÇI ÖZLEMEK...

5 Şubat 2010 Cuma
Saçlarımı at kuyruğu yapmak istiyorum.
Balık sırtı örmek istiyorum.
Topuz yapmak istiyorumm.

Ama o kadar dondurucu bir soğuk var ki, şapkasız çıkmak zaten mümkün değil, o saçlar da açık oldu mu kulakları boynu ayrı bir ısıtıyorr kardeşş. Zaten salmaktan başka şansınmı var, ne şekle sokarsan sok rüzgarı, yağmuru, karı güzelliğine muhalefet edip bozacak.

Terden bunalıp saçımı toplayacağım günler de gelecektir elbet.
Lakin at kuyruğu yapmayalı o kadar zaman oldu ki.
Özledim o haldeki benii.
Özledim simsiyah uzun saçları tepesinde toplanıp cicili bicili tokalarla bağlanmış yüzü gözü açılmış, dolgun yanakları ortaya çıkmışş, güzelim elmacık kemikleri de bu şahane manzaraya dahil olmuş kızı.

15 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

erkeklerin hepsi aynı:))

pofiş♥ dedi ki...

:):):):)

nasıll bi laftır o yaa çokgüldüm:):)

benim saçlarım şu an at kuyruu zaten:)

zaten evden çıkıp işe gliorum dışarı çıkmıorum doru düzgn ee gelirkende arabayla geliorum zati...sorun yok benim için o ysden:)

sonra da yazıorum tabi...hastayım ben die:):)

cecilia dedi ki...

cansuşum aynen valla biz ne diyoruz beyefendi ne diyor :)

pofpofum bende çok güldüm ya nerden geldi aklına :) hıhh ben tahmin ettim zatii ince ince giyiniosun, kulak boyun açıkta hasta oliosun tabi! dikkat et kendine meleem ya bak benimde başım ağrıyo halsizim bugün kat kat giyinsek de faydası yok ya :(

Bucanni dedi ki...

Canım gene güldürdün beni. Yap at kuyruğunu. Bi tane saç bandı ör yünden. Tak kafana bak kulakların sıcacık olcak. ee hemde at kuyruğunu yapmış olcaksın :) öptüm çok.

cecilia dedi ki...

aa bucannicim çok doğruu aslında benimm tüylü kalın kışlık saç bandım var ama kafamı ağrıtıyo ama yünden yapınca yumuşak olabilirrr :)ama şu havalar ısınsın artık yaa :$

Atolyekedi dedi ki...

çok güzel bir paylaşım olmuş. saçlarla ilgili kısma baştan sona katılıyorum.Ayrıca sevgilinle olan kısma bayıldım çok şeker.birde yazı dilin çok keyifli.

L@febesi dedi ki...

:))) yine güldürdün beni.sevgilinde çok açık sözlüymüş :)

cecilia dedi ki...

Kedicimm çok teşekkür ederim keyif verdiysem ne mutlu bana, şekeriz biz ya sevgilimizlee, seviyorum onu bizi :)

Lafebesi sorma ya öyledirr bak aklıma geldikçe bende gülüyorumm hala, sonra zaten kritiğini yapıp bol bol gülüyoruzz bizde :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

yazının altında gizli bir mesaj mı var. taş gibi hatunum gibisinden :)

not: atkuyruğu yada örgü saçlar hatunlara yakışmıyor.

cecilia dedi ki...

sürüden ayrılan koyun haşaa hiç öyle bir iddaam yok, sevdicek beni öyle görüyor demekki :) bu arada ben çok seviyorum yakışmasa da mühim diil :)

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

"Özledim simsiyah uzun saçları tepesinde toplanıp cicili bicili tokalarla bağlanmış yüzü gözü açılmış, dolgun yanakları ortaya çıkmışş, güzelim elmacık kemikleri de bu şahane manzaraya dahil olmuş kızı."

:|

cecilia dedi ki...

sürüden ayrılan koyun; hay allah kendimi seviyorum burda ne var taş gibiyim meali vermiyorum kusura bakma sen öyle algılıyorsan olabilir ama ben seviyorum elbette ki beğeniyorum kendimi yalnız o kadar :)

Leah dedi ki...

Ben saçlarımı ancak fönlüyken at kuyruğu yapabiliyorum, öbür türlü antenlerim falan çıkıyo böyle çok kötü oluyo :(

Üzüldüm bak şimdi ya! :(

cecilia dedi ki...

leahcim at kuyruğu saç fönlüyken daha güzel duruyor evet bu resimdeki hatunda duruşuna bayıldım :)

Alışverişkolik dedi ki...

Ben de ne zamandır at kuyruğu yapmıyorum :)) Bnce de fönLüyken daha güzeL duruyor.Ve hava soğuk olunca bere takabiLiosn ancak katılıorm xD GüzeL bi konu yazmışsn (;

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails