KARDELEN CECİ! :)

3 Şubat 2010 Çarşamba



Kışt kışt "kara kış" kışt kışt! yallah "kara kış" yallah! :)
Bunu bir ritüel haline getirip söylesek hani gider mi acaba.
Kibarca rica ettik, anlamadı artık kovmak mı gerekiyor bilmiyorum.
Doğanın dengesi falan filan da benim dengem de alt üst oldu bu sayede.
Bu soğuk ruhumu dondurdu, kanım akmıyor sanki, enerjim sıfır.
Bünyede kalan bir periyodluk enerjimi de zorunlu olaraktan işlere veriyorum.
Bizim işyerinde bi iş beceremeyen birinin bi ayda yapamadığını ben üç günde yapıp verdim. Benim ödülüm ne olacak bilmiyorum ama o burda oturmaya devam edecek, bir iş yapmadan..Adalet diye bişey yok, yalann..

Neysee şu kış bitip geçene kadar ben "bir kardelen"im.
Kara kışa direnen, yine de açmaktan vzgeçmeyen asi bir çiçek :)

3 yorum:

Aslı dedi ki...

Burada da hava öyle kapalıydı ki bütün gün mızırdanıp durdum... Dediğin gibi pilim bitti sanki:( Canım hiçbir şey yapmak istemiyor...

Atolyekedi dedi ki...

Tatlım sen açabiliyorsunda ben bir türlü açamıyorum, hayatım felç. Güneş bir çıktı sevindirdi şimdi bekle ki göresin...

cecilia dedi ki...

Aslıcım sorma yaa hareketsizlikten kışın kilo alımı tabi daha yüksek olur, yemediğim halde kendimi hamlaşmış hissediyorum, yazın hergün yirmi dakika yürüdüğüm yerleri soğuk diye yürüyemiyorum :( kaskatı donmuş vaziyetteyimm yani bundan dolayı da sinirim. (:

Kedicim napalım umudu kaybetmicezz, beklicez elbet güneş yine doğacak :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails