Sevgi Dolu Kibrit Kutusu...

16 Şubat 2010 Salı







Yaklaşık bi ay önce Kelebek Atölyesinin organize ettiği Kibrit Kutusu etkinliğine katılmıştım.




Minicik kibrit kutusunu hayal gücümüz elverdiğince süsleyip ve içine el yapımı veya değil küçük hediyecikler koyarak kurayla belirlenen bir başka blog arkadaşımıza gönderecektik.




Şöylemi yapsam böylemi yapsam diye düşüne düşüne artık elim döndüğünce, becerebildiğimce süsledim kibrit kutumu. Doğrusu eşleştiğim arkadaşım (yani bu güzel bloğun sahibi yetenekli anne sevgili Derya) beğenecekmiydi teredütteydim hep, ama çok keyif aldım yaparken.






Sevgili Derya ile konuştuk mailleştik ve yolladık kibrit kutularımızı. Onun bana yollamış olduğu kibrit kutusu ulaştım elime bugün. Kolajladığı kibrit kutusu ve içine koyduğu anahtarlık keçe toka, mis kokulu kalpli kese şeklindeki şirin hediyeler o kadar mutlu ettiki beniii.. Hele el yapımı olduğundan daha bi severim ben böyle şeyleri...Burdan tekrar teşekkür ederim kendisine ve tabiki bu güzel etkinliğe vesile olan Kelebek Atölyesi'ne...

8 yorum:

Derya dedi ki...

Beğenmene çok sevindim. Bende çook teşekkür ederim. Benim kargomda süperdi. Sevgilerimle..

cecilia dedi ki...

beğenmek ne kelime bayıldımm çok incesin deryacım seni tanıdığıma çok mutlu oldumm :)

Yeşim dedi ki...

Ne güzel bir paylaşım oldu bu etkinlik :) yine yapalım yine yapalım :) Bu arada kutularınız çok güzel olmuş.
Sevgiler...

Dominika dedi ki...

çok cici olmuş :)) güle güle kullan şeker:)

nily21 dedi ki...

evet çok güzel olmuş bir sonrakine ben de katılmak istiyorum..

cecilia dedi ki...

Yeşimcim sağol cnm evet çok güzeldi ve çok güzel şeyler yapıldı, teşekkürler ;)

Dominikacım sağol şekercimm öperimm :X

nilgüncüm katıl tabiki çok zevkli çok eğleniyo mutlu oluyo insan teşekkürler ;)

nehircce dedi ki...

Çok heyecanlanıyor insan böyle etkinlilerde ne iyi yapmışsınız :)sevgiler.

Aslı dedi ki...

Canım http://yetenek-sizin.blogspot.com/2010/02/lutfen-okuyun-cok-onemli.html bir göz istersen, bu defa da hastanedeki çocuklar için kibrit kutusu yapacağız:)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails