-ÇİLEK VE ERİK-

10 Şubat 2010 Çarşamba


Tanıştırayım resimdekileri; "O benim Eriğimm, "ben de onun Çileğii..."" :)

ÇİLek & ERik :)

Biri tatlı, diğeri ekşidir.
Biri kırmızı, diğeri yeşildir.
Biri kremayla, diğeri tuzla lezzetlendirilir.
Ama ikisi de yaz meyvesidir
Ve sevilir çok sevilir...
(az sevilmez..)

:)

Dudağımda uçuk çıktı gene, rahatsız ediyor beni ama pıfff mutluluğa engel değil ;)

Bugün öğle tatilinde bi koşu gidip yanımızdaki AVM'den O'na bir gömlek bir de hırka aldım. Gömleğin rengi yeşil, tıpkı gözleri gibi. Ee ne de olsa o bir Erik! Ben de kırmızılara bürününcee hobaaa tamamlanıyoruz işte Çilek & Erik :)

Canım erik çektii..."yaz" gelse de yesek :)

14 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Ayyy çok tatlı maşşallah size Allah bozmasın, ayırmasın.

Leah dedi ki...

Ağzım sulandı ülen eriği görünce :D Alcağın olsun cecilia bana aş erdirdin burda :D

cecilia dedi ki...

o senin tatlılığınn cnmcımm, aminn :)

cecilia dedi ki...

leahcimm ohh sizde yazı özleyin işte hep benmi yaz gelsin dicem yaz gelsin dimiii yaz gelsinde yiyekk :)

çokoprenses dedi ki...

çok tehlikeli fotolar bunlar:)canım çekebilir her an:)

mughetto dedi ki...

Komik kızsın :))
Ayrıca ben de erik istiyorum Leah gibi ağzım sulandı valla.
Yaz gelsin...

pelince dedi ki...

Güle güle giysin :) çilek ende çok severim.. ayyy ağzım sulandı resmen..

Sevtap dedi ki...

Allahtan hamile değilim nasıl canım erik çekti anlatamam mımmmmmmmmmmm :)

Joey Potter dedi ki...

Ayyy olsa da yesek :) Çilek&Erik güzelmiş :) Bu arada sana Jaime Camil'in 3 albümünü yollayacağım. Yousenditde d/l linki junk mailine düşebilir kontrol et sonra :)

cecilia dedi ki...

çokoprensess ayy hamişsin sen dimii :( tamam unut cnm sen bunu olmadı böle bişi görmedin sen bişii yok öle bişi yok kim çıkarioo :)

muıgoşumm ohh canıma cinconnn :)

pelincimm nerden buldum bu fotoyu dimi :)aslında ben çok başka bişi kastetmiştim hehe..

karabıdıkımm tuzlicaksın bide eriğii hımmşş ohh :)

Joeycimm yolla tatlım yolla seve seve dinlerim.. :)

pofiş♥ dedi ki...

:):):)resmii de cuk dieee oturtturmuş:)

valla bi özendm ki benim serhatım yanımda olsa da bende yandaki avm den üstüne başınına bişiler alsam:)

hoşş o yok ben yne de alıorum ama...ertesi gn vermek bi başka olur sanırım:(

cecilia dedi ki...

pofidiğimm benim ya kıyamam sana olsun yaa o günlerde gelcek meleğim çıkarcaksınız acısını, hele bi gelsinde ooo ne güzellikler yaşarsınızz :) muaak cnmcım :X

Dominika dedi ki...

canım çilek çekti :)
uçuk için de zovirax uçuk kremi al, hemen geçiriyor.

cecilia dedi ki...

dominikacımm cnm ben vectavir kullanıyorum, neysekiii geçtii, kurumuşş bi nokta halinde şuan :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails