Postacı Gelsin Selam Değil Hediye Versinn :)

22 Şubat 2010 Pazartesi


Bir doz minik güzel şey bloğunun sahibesi sevgili sezenin aylar önce düzenlediği yarışmayı kazanmıştım.Las Vegas konseptli hediye paketim dün ulaştı elime.
Açıkçası zaman geçince unutmuştum ben.
Kendisine çok teşekkür ediyorum. Hepsi çok özel şeyler, çekmeceme yerleştirdim saklıyorum :)









Şansıma hiç güvenmezdim ki... Kristal Küre'nin her cuma düzenlediği yarışmada birinci oldum. Heyecanla kargomun gelmesini bekliyorum..



Edit: Ve hediyem geldiii! Kolye resimde göründüğünden daha gösterişli ve çok çok güzel..Teşekkürler Kristal Küre ve Casette. Bence siz de bir an önce bu sayfayı takibe alın, birbirinden güzel hediyeleri kaçırmayın.. ;)







fotoğrafpenceremden bloğunun sahibesi sevgili Ceyda'nın yaptığı birbirinden güzel taçlar arasında bu kırmızı incili taçı görür görmez aşık oldum ve pasajdan ilk alışverişimi yapmış oldum ceydacım da hemen yolladı ama hala pttnin keyfini bekliyoruz, gelmedii ya inanamıyorumm :( Şimdi onlar paketimi kaybederlerse ne yapmam lazımm, bi cıngar çıkarmam lazım değilmi kardeşş..:(:)




Edit: Kargo geldi nihayetinde ama tacımı yollarda telef etmişler incileri dökülmüştü yapıştırdım... Ceydacımınn güzell ellerinden çıkan tacım huzurlarınızda..Çok tatlı dimi, ozaman sizde pasajına bir göz atın isterseniz.. :)





12 yorum:

zillosh dedi ki...

Güle güle kullan canım hepsini =)

cecilia dedi ki...

Kartları saklayacağım tabiki ama tişörtler ve kolye için yazı bekliyorumm tekrar sağol cnm :)

Joey Potter dedi ki...

Cecicim ne güzel ciciler kazanmışsın. PTT kargo yavaş ya ama illaki gelir. Gelmezse olay çıkar kan çıkar :)))

cecilia dedi ki...

Joeycimm teşekkürler cnm, ya işlerine geldimi iki günde getiriolar cnm yurtdışından gelio üç dört günde hayır benim sinir olduğum arıyosun adamları ulaşamıyosun ordan oraya aktarıyolar neyse cnm beklicez :)

Aslı dedi ki...

Ptt kargosunu o kadar çok kullandım hatta evlendiğimde eşya taşınırken kitaplarımı falan hep ptt ile gönderdim şimdiye kadar hiç kaybolan birşey olmadı... İnşallah da olmaz nazar değdirmeyeyim:) Seninki de gelir merak etme canım:)

Atolyekedi dedi ki...

Canım ne güzellermiş. Güle güle kullan.

Mystery dedi ki...

yarışmaların fatihisin maaşallah :) tebrik ediyorum, güle güle kullan hepsini :)

cecilia dedi ki...

Aslıcım benimkinde sonuç işte bu oha diyorum onlara ne diyimmm bu kdarını beklemiyodum :(

Atölye Kedicim sağol cnmmcım..;)

Mystery hehe yok ya sadece iki yarışmacık kazandımm şimdiye kadar..sağol cnm :)

ceydabural dedi ki...

canım eline böylesi ulaştığı için çok üzüldüm ama ulastı ya o da onemli iyi günlerde kullan canım bu arada fotoğraftada gördüm pek bir yakışmış ne güzelmişsin

modelim olurmusun? :) (evlilik teklifi gibi oldu :))

cecilia dedi ki...

niaaaaa! :) ciddenmii ceydacım çok sevinirimm ehh yağmasamda gürlerim cnm çok teşekkür ederim iltifatın için ama model olmaya varımmm bu teklife düşünmeden evet :)
bu arada boşver üzülme cnm benim sinirim de geçti pttye böle şeler olur neyseki düzelmicek gibi dildi ;)

pofiş♥ dedi ki...

:)güle güle kullan cicişim benim:)

komşu kızı doğum yapıcak bende ona yaptım ceydacımdan izin alıp:)

cecilia dedi ki...

pofişimm iyi yapmışsınn meleimm çok sağoll cnmm komşu kızıda güle güle taksın hayırlısıyla bebeciği kucağına alsın inş. :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails