Mutfak Stajı Part 2

23 Şubat 2010 Salı

KARNABAHAR KIZARTMASI

Bu sebzeyi sevmeyen ( başta babam, abim ) halt etmiştir!

Of ya ne güzel bi tadı vardır, ne de sağlıklıdır halbukiiii..







YALANCI TAVUK GÖĞSÜ

İnternette tarifi mevcuttur. Un, nişasta, margarin, süt, vanilin, şeker koalisyonuyla meydana gelir.

İlk defa yapılmıştır diğer yaptıklarım gibi.

Ve çok lezzettli olmuştur..

Tarçınları kalp şeklinde kestiğiim kalıpla döktüm ve şekli hoş oldu sankki :)

Zaten kalpsiz kısımlar da babiş için.Tarçın sevmiiyoo..
Bide hazır soslardan döktüm kenarına değişik bi tat almak isteyenler için...



Hazır sigara böreği,

Çok pratik oluyo herkese öneriyorumm :P

Aman aslını yapmakta ne var zaten tabiki anniş buzluğa koymuş ordan çıkarttım tavada cızırttımm :)




Ve gecenin yıldızı İçli Köfte! :P
Elimden içli köfte bile gelirrr..Dermişimm :P
Bunu ben yapmadım komşumuz getirdi, çok güzel görünüyor dimiii..
Annişim de güzel yapar ama kızartması ağır oluyor kaynatır..


15 yorum:

Fashion Mini dedi ki...

cecilia ellerine sağlık, bende sigara böreğinden denemiştim alıp ama malesef hiç hoş olmadı ben çok beğenmedim..ama içli köfte çok güzel gözüküyor bende bir antepli olarak beğendiğimi söylemeliyim :)

Yeşim dedi ki...

Canim benim gecenin bu saatinde acıktım vallahi :) çok leziz görünüyorlar ellerine sağlık. Stajın çok başarılı geçiyor maşallah. Ben usandım hergün ne pişirsem diye düşünmekten :( Eşim bugün yediğini yarın yemiyor maalesef. Çok zor işim çoook...

Joey Potter dedi ki...

Acıktımmmmmmmm :) Afferin sana Cecicim baya marifetlisin sevgilin yaşadı. Ellerine sağlık.

Aslı dedi ki...

MMmm karnıbaharı da çok severim haşlanmış içli köfteyi de! AMa beyaz sütlü tatlıları yiyemiyorum maalesef hiç sevmiyorum:( Eline sağlık!

Atolyekedi dedi ki...

oooo şekerim artık staj falan değil aştın bence hepside çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık canım.Afiyet şeker olsun...

Adsız dedi ki...

sabah sabah kuru kahvaltıya talipken sigara böreğini görmek içimi acıttı yaa offf:D

cecilia dedi ki...

fashion mini; çok teşekkür ederim cnm tabiki herşeyin elde yapımı daha lezzetli olur kanaatimce lor peynirinden yapılma bu ben çok tuzlu peynirli sevmediimden hoşuma gitti bu bide pratik ya :) evet içli köfte antepin yöresel yemeklerinden lakin sivaslılar da çok yapar kaynatılmışını..:)

Yeşimcimmm teşekkür ederim cnm motive oldum gerçekten ama evlenince haklısın her gün ne pişircem derdi sanırım geriyor biraz insanı böle arada sırada mutfağa girmek heveslendiriyo biraz tabi :)

Joeycimm sağol şekercimm beğenmene sevindim evet bencede yaşadııı! :P :)

Aslıcımm; bende sevmezdim ama tavuk göğsüyle o olayı aştımm, çikolata sos eşliğinde yesen nasıl olur :) seversin bak..:)

Atölye Kedicim; teşekkürler cnm yani tabi ilk kez yemek yapıyorum ama yinede daha önümde uzuuuun bi yol varr :)

Koşan Kaplumbağa; ımmm evet cnmm haklısınn biraz zor oluyoo ozaman :)

Adsız dedi ki...

Amanın!!! karnabahar dedin beni bitirdin Ceci'cim ben bu sebzenin delisiyim,dün kızartma şeklinde değilde haşlamasını yedim sarımsaklı yoğurt,üzerine yağda kızdırılmış kırmızı biber ohhh misss...

Mystery dedi ki...

canım feci halde içli köfte istedi yaaaa :)

Gizzy dedi ki...

hazır sigara böreği tam benlik hergün olsa hergün yerim o derece seviyorum:)

cecilia dedi ki...

pearl off off süper sende bendensin ozaman cnm bende her çeşidini seviyorum bazıları kokusunu sevmiyo yaa mis gibii hele lezettii yorumsuzzz..:)

Mysterycim hadi yaa bi bakimm ımmm sanırım benimde..:)

Gizzy evet o zaman tam senlik paketinden çıkar yağda kızart olduda bitti :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

eline sağlık tatlım ya canım çekti valla.

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Ben de bayilirim karnibahar'a...Ama esim sewmeyince cok yapamiyorum kendime, yapinca da bitmiyor.Ellerine saglik Cecilia super gorunuyorlar.ben de denicem canim cekti....
Ama digerleride super tavuk gogusu,sigara boregi ve icli kofte sonu kofteyle biten tum lezzetler super! cnm cekti yaa nerden buluyum buralarda icli kofteyi? becerememde...

pofiş♥ dedi ki...

kız allah senii...annnen gittii gelene kadar sen başımızaaa ahcı kesildin:)yeteneklerin içindeki cevher ortaya çıktı:):)

bennn seniin şu yayınladıın mamaların hepsiiiiiini çok seeeveerim:):)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

hepsi birbirinden güzel görünüyor ben ayrıca its raining resmine bayıldım!

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails