MUTFAK STAJI PART-1 :)

20 Şubat 2010 Cumartesi

Yok kardeş yok mesele yemek yapmak değil mesele lezzetli yemek yapmak...

Dünyanın en zor işi ev hanımlığı kim ne derse dedin ben buna kanaat getirdim.

İşler hiç bitmiyor ki...Bunun sonu yok yani yaparsın yaparsın he biraz dinlenirsin belki sonra gene yaparsın..Hoş dinlenirken bile yapacağın bişeyler vardır muhakkak.

Annem canım annem sen neler çekmişsin öylee :(

Hafta içi çalıştığım için pek bi iş neyim yapamadım. Sağolsun kadir kıymet bilen komşumuza anahtarı vermiştik evi temizlemiş, çiğköfteden yaprak sarmasına, pilavdan,çorbaya yemek de getirdiler. Et yemeklerini babam yapıyor. Akşamları ben sadece tatlı ve çay yapıyorum :)

Bugün dedim madem evdeyim temizlik filan yapayım. Yok yok yaptığım annemin yaptığının sadece 10'da 1'i. Ama başım ağrıdı, ellerim soğuk suyun içinde dondu, markete gidip alışveriş yapayım dedim 3 torbayı taşıyamadım yani belim koptu..Ama bugüne kadar ev işi namına hiçbişey yapmamış benim bişeyler öğrenmeme katkıda bulundu bu durum.

Neyse bugün hazırladıklarım...;

KOLAY PİZZA

Öğlen yaptımm..Bayat ekmekleri değerlendirdimm..Aferin içimdeki tutumluluk duygusuna :)




MISIRLI PİLAV


Tereyağlı mısırlı pilav. Üç kişi koca bi tencereyi bitirdi. Bu güzel olduğuna delalet sanırım...






SALATA


Bunu da yaptım diyemi koydun Ceci diyeceksiniz...

Ama olsun renk katsınn..:)









ELMALI TART

Aslında elmalı poğaça şeklinde tane tane sarmak istiyordum. Ama hamurun kıvamını bir türlü tutturamadım ya.. Nasıl sinir oldumm..Neyse dedim bildiğimi yapiim parça parça olunca dağılıyodu bende hamuru tepsiye yayıp tart şeklinde yaptım..Tadı güzeldii ama şekli hiç hoşuma gitmedi :(

Allah kısmet ederse..
Ve yemeklerden zehirlenmezsek..
To be continued...
:)

17 yorum:

Mystery dedi ki...

bence gayet beceriklisin bu konuda yani ben bunların sadece 1ini yapabilirim :) o da her acıktığımda atıştırmalık olarak hazırladığım senin pizzavari ekmekler :) üstüne bi dilim kaşar bi kaç dilim de sucuk koyup fırına attım mııı, kıtır kıtır ekmeği yemek süper oluyo! yaaa canım çekti :) ellerine sağlık.

Dominika dedi ki...

eline sağlık cicim.. bu pizzalardan çok sık yapıyorum bende... bazen kahvaltı hazırlamaya üşenip hopp fırına atıyorum bir kaç tane.. çayla filan gayet iyi oluyor.. evde ne varsa ekmeğin üstüne onu koyuyorum :))
eline sağlık..afiyet bal şeker olsun ciciş :))

cingifilli dedi ki...

:))kolay gelsin şekerim.
iş başa düşünce herşey yapılıyo dimi:)
bende senin gibiydim.saolsun annelerimize bize hiç iş yaptırmamşlar bugüne kadar.
kendi evin olunca bi düzenin oluyo ve pratikleşiyosun.bizzat denedim gördüm:)öptm

Unknown dedi ki...

bence de ev hanımlığı zor zenaat :)

cecilia dedi ki...

Mysterycim cnm çok teşekkür ederim herkes yapabilir kanımca pizzaları ama biraz daha geliştirmek lazım bunu, yapa yapa öğreniyo insan annem gelince yine yapmicam ben belki unuticam :)

Dominikacım valla çok lezzetli olio çok da kolay yani bide zevkli yapması tabiki sık sık yapmayı düşünüyorum kahvaltıya yetiştiremedim ciciş geç uyandım hehe :)



cingfillicim evet iş başa düşünce tıpış tıpış yapiosun ama katılıyorum zamanla insan gelişiyo alışıyo yinede salt ev kadının sorumluluğu büyük çalışan için en azından ben çalışıyorum yapamam diye yırtabiliyosun :)

sevgili funda aynen öle aynen ölee :)

Duygu dedi ki...

ooo herşey leziz görünüyor canım,nom nom karnım acıktı valla ...ellerine sağlık kuşum:)

cecilia dedi ki...

Duyguşum oy oy senin karnişinmi acıktıı kuşummm gel bize yemeğee riski göze alıyorsan ben sana yemekler yapmaya börekler açmaya razıyımm cnmm :)

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık,pek cnm çekti şuan okadar açım ki,resimlere bakınca içim acıdı..Allah ekmek bulamayanların yardımcısı olsun

Joey Potter dedi ki...

Ceci valla çok leziz görünüyorlar. Bayat ekmekleri değerlendirme şeklin şahane. Tariflerini de yaz kuzum. Herkesin tarzı başka çünkü. Bende kazık kadarım ama annem bana da iş yaptırmaz bir kere annem yokken pilav yapmaya kalktım pek olmadı :P Pilavımsı dedik biz de ona :))

cecilia dedi ki...

jasminny amin çok haklısın allah kimseyi açlıkla sınamasın ayrıca :(
evet açken bakılmaması önerilir aslında (:

Joeycimm tatlım tarif de yazayım ama hani ukallaık olmasın diye yazmak istemiyorum kıza bak daha iki gündür yemek yapio bide tarif vermeye kalkio demesinler :p
ama bundan sonraq veririm cnm
o pizzaları bayat ekmeklerin üzerine sıvı yağ gezdirdim fırın tepsisine dizdim, üzerine kaşar salam dilimleri ve zeytin koydum ve bi kısmına biber de koydum domates koymadım ama domatesde koyulabilir, pul biber ekledim sonra fırına attım 15 dakkada hazır :)

Joey Potter dedi ki...

Niye ukalalık olsun canım. Herkesin stili farklı sonuçta. Bence gayet başarılısın hem senin gibi yeni başlayanlara da yol gösterir yemeklerin :)

Esra E. dedi ki...

ohh harika bunlar :))

ellerine sağlık devamını dört gözle bekliyorum :)

L@febesi dedi ki...

ooo ellerine sağlık canım, ben onların içinden sadece salatayı yapabilirim heralde :)

Atolyekedi dedi ki...

Ay canım ya kayamam ben sana. Ben eminim ev temiz olmuştur canım haksızlık etme kendine. Bu arada bencede ev hanımlığı çook zor gerçekten.Yaptığın yiyeceklerde çok lezzetli görünüyor , ellerine sağlık becerikli güzel

Nasilgiysem dedi ki...

ellerine sağlık
bu arada bu hafta kristal küre de kolyeyi sen kazandın haberin olsuuun :D

cecilia dedi ki...

Joeycimm öle diosan öledir cnm :)

€s®ac@ sağol cnmm paylaşmaya devam edeceğimm ay bi an kendimi Emine Beder sandım ayol :)

Lafebesi cnm yok yok bende öle derdim ama eğer o an gelirse öle de bi yaapiosunki :)

AtolyeKedicim ağzından bal damlıyo cnm çok çok teşekkürler bu sabah da makina açtımm köşe bucak temizledim etrafın tozunu aldım aman aman pek hamaratlaştım neyse havaya girmiim ama :p

Lydiacım çok saol valla ben unutmuştum mutlu oldum şimdi haber vermesen bilmicemm :)

Ayshecan dedi ki...

yaptıkların süper görünüyor eline sağlık...çok haklısın ev işi,yemek çook emek isteyen işler...saatlerce yemek yapıyorsun 10 dak.yeniyor:)ama olsun sevdiklerimiz için herşeye değer...sevgiler

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails