Bana Sarı Laleler Al Çiçek Pazarından..¨*¤•♥•♫.¸¸.•♥•.¸

19 Şubat 2010 Cuma

Sözleriyle, müziğiyle büyülü şarkılara bir örnektir..
Mazhar Alansonun o benzersiz içten sesiyle bütünleşen aşıkken daha bi sevilen, aşık değilken de neden bana sarı laleler alacak bir sevgilim yok dedirten, öylesine değil özenle dinlenen, eski ama unutulamayan bir şarkıdır "Sarı Laleler"
Özellikle sabah saatlerinde daha dinlenesidir, dinlendiresidir kanaatimce...

¨*¤•♥•♫.¸¸.•♥•.¸



M.F.O. - Sari Laleler

Uykulu gözlerle döndüm rüyamdan
sana sarı laleler aldım çiçek pazarından
sen olmasan buralara gelemezdim ben
sevemezdim bu şehri anlamazdım dilinden
nasıl bir sevdaysa bu
karşı koyamam
dayanamam
kıskanırım
seni paylaşamam
satırlar uçar gider aklımdan
sana sarı laleler aldım
çiçek pazarından
yeniden başlasam bu sefer korkmadan
koklayıp birbirimizi çöpe atmadan
satırlar uçar gider aklımdan
sana sarı laleler aldım çiçek pazarından.


Ve düşünün..güneşli bir haftasonu sabahı..
yatağınızdan gerine gerine uyanıp kalkarken..
sizden önce uyanıp
size sarı laleler alıp getirmiş
bir sevdiğiniz var karşınızda.. :)

11 yorum:

Mystery dedi ki...

eveett bayılırım lalelere de, bu şarkıya da :) süper paylaşım olmuş :)

cecilia dedi ki...

Mystery teşekkürler cnm modası geçmiş bi şarkı gibi görünsede dinlenildiği zaman ilk dinlenildiği tadı almak mümkünn :)

éLLa Çiça dedi ki...

cok severim. hatirlattin saol.

nily21 dedi ki...

bazı şarkıların hele hele MFÖ'nün modası hiç geçmez bence...sarı laleler ise şahane..güçlü görünen gövdesine rağmen ne kadar narindir hemencecik boynunu eğiverir...

Dominika dedi ki...

şarkıya da lalelere de bayılırım.. içim açıldı laleleri görünce :) mazhar abiye ayrıca bayılırım :))

cecilia dedi ki...

ellacım rica ederim cnm arada hatırlamak lazım hatırlayınca da paylaşmak ;)

nilgüncüm evet cnm öyle tabiki güzel şarkı yitirmiyor büyüsünü zaman geçse de, lalelerin güzelliğini bu şarkıyla keşfettik biraz da..:)

Dominikacımm evet sarı sarı çok hoş görünüyorlar bak cnm bak için açılsınn mazhar abi süper zatenn :)

Unknown dedi ki...

Bu şarkıyı çok severim.Zaten tam bir lale delisiyimdir :) Şarkıyı dinledikçe içimi bir huzur kaplar.Paylaştığın için sağol canım.

cecilia dedi ki...

Mavi Masalcım aa desene cuk olmuş bu şarkı ozaman güle güle dinleyelim rica ederim cnm her zaman ;)

Atolyekedi dedi ki...

Şekerim bende çok severim bu şarkıyı.yalnız hiç sabah uyanmışımda kociş sarı lale getirmiş falan hayal edemiyorum benimki biraz üşengeçtirde .)) neyse romantizmi bozdum ama üzgünüm. öpüyorum tatlım hayalide güzel

Syhn dedi ki...

ben anneme çok söylerim bu şarkıyı..
ayıptır söylemesi sesim bu aşrkıya pek gidiyor ama bir tek ben böyle düşünüyorum :))

"...sen olmasan buralara gelemezdim ben
sevemezdim bu şehri anlamazdım dilinden..."

anneme hiç sarı laleler almadığım geldi aklıma :(

cecilia dedi ki...

Atölye kedicim özür dileme cnmm hayatın gerçekleri bunlar cnm acı gerçekle bizi yüzleştirdin evet erkekler evlendikten sonra biraz romantizm taraflarını kaybediyorlar, ah ah :( :)

Seyhancım bence sarı laleler almasanda arada annelere de çiçek almak lazım, gerçi onalra öle aranjman, buket, demet, gül filan gitmez onlara böle saksıda menekçe, begonya akşam sefası filan götürceksin :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails