Bu aralar ya da Şu sıralar.. :)

10 Şubat 2010 Çarşamba


Bu aralar Secret'ı okuyorum. 2 günde bitirilecek bir kitap ama sürekli aynı şeyleri tekrarladığından sıkıldım ara verdim, tekrar elime almalıyım...




At kuyruğu yapıp saçımı kokoş tokalar takıyorumm.. :)




Rengarenk ojeler sürüp baharı anımsıyor, anımsatıyorumm..:)

Evet bunu sadece tırnaklarımla başarabiliyorum..


(hadi beee! ) :)



Çantamdan eksik etmiyor yiyorumm...tadına bayılıyorumm..





Karnabaharı pek bi severim, annem salatasını yapar da ben yemezmiyimm :)

İçinde karnabahar, havuç, mayonez, yoğurt ve sarımsak var...







Çeki düzen veriyorum sağa sola, yine bozulacak ama olsun...



Ve gülüyor, gülümsüyor, depresif hallerden sıyrılıp gülümsemeye çalışıyorumm..:)

11 yorum:

''AnGeL!CAbuZ'' dedi ki...

tokalarını bayıldım bi de orda pembe renklı oje var onun renk tonunu rica edebilr miyim:)
bir de gülümse hep gülümsee :)):

Atolyekedi dedi ki...

ay bayılıyorum senin zengin postlarına ne güzel şeyler paylaşıyorsun güzel kız. öpt

cecilia dedi ki...

''AnGeL!CAbuZ'' çook teşekkür ederimm ojemin rengi golden rose paris serisinden yani yaldız kapaklı olanlardan 91 numara fosforlu pembe ;)
ne kadar canımızda sıkılsa, üzülsek de gülümsemeye çalışıyoruz işte :)

cecilia dedi ki...

Kedişimm ya bende senin güzel yorumlarına bayılıyorum teşekkürler tatlımm :)

Profösör dedi ki...

Güzel yazılar ve hayatın keyfini çıkartıyorsunuz.

çatı katı dedi ki...

bu kadar mı ortak nokta olur yaw? :)) off karnıbahar salatası yapmalıyım bi an önce fena oldum :)

noyumberry dedi ki...

evet canım sana katılıyorum secret çok sıkıcı bir kitap:( Bana hediye gelmişti,okudum ama çok geç bitti..
sevgiler..

Profösör dedi ki...

cecilia @
Birinci maddedeki sır; benim o anki çocuğun etrafına verdiği elektirikle ilgili bir şey.. Mutlaka garip bir duyguyle kendimin bile henüz keşfedemediği bir yaklaşımla, fısıldadığım kelimeler ve cümleler sanki bir tılsımlı filtreden geçerek zırlayarak ağlayan çocuğun kulağından beynine giden bir müsekkin gibi tesir ediyor. Her çocuk, her ortam ve her ayrı değerde farklılık gösteriyor. İnanın bu böyle. Sokağın başındaki bir sokak kedisine el salladığımda da, nedense sokak kedisi de hareketsiz ve kımıldamadan benim kendisine yaklaşmamı bekliyor. :))

(Bloğuma ziyaretin için teşekkür ederim)

Dominika dedi ki...

offf lila starsssss en sevdiğimdennnn :))

cecilia dedi ki...

Profoser çok teşekkür ettim, bu arada sırrı açıklamana bayıldımm ve katılıyorum sana ;)

çatı katı ortak noktalarımız olmasına sevindim cnm karnabahar salatası evde annemle tek ben yememe rağmen koca tabak iki öğünde tükendii :)

noyumberrycim evet öle bide hiç inandırıcı gelmio açıkçası, çok istersen olur felsefesi, yani çok kere çok şeyi çook istedim ama olmadı :)

Domminikacımm bu aralar favorimm başka çikolataya meyil dahi vermiyorumm:)

cicibebe dedi ki...

aaaa işte işte işte ben de karıştırılacak bir çekmece yakaladımmmm :)
bu arada bişi farkettimcnm : her postunda karnım biraz daha acıkıyorrr! neden acabaaaaa :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails