Bu ara Çantamdan Çıkarmadıklarım...

17 Aralık 2009 Perşembe








Eveeet güzel bir konsept daha çıkar bundan öyle değil mi? ;)


Biz hanımlar, içi her daim merak konusu olan çantasız yapamayız. Aslında evimizi, koca dünyamızı bile o çantaya sığdırıp yanımızdan hiç ayırmamak isteriz. Mümkün olduğu kadar başarırız da, neler taşımıyoruz ki yanımızda.. :) İşte tam burada çanta açılımını yapmıştım :) )

Her neyse bu ara çantamı karıştırırken hiç çıkmayan demirbaşları farkettim. Cüzdan, telefon, makyaj çantası ve anahtarları saymazsak bana gün boyu eşlik eden güzellikler bunlar:

1. Klozet örtüsü; Sevgili My Pink Candy Flos'un çanta mimi yardımıyla öğrenmiştim, dışarda, işyerinde lavaboya gitmek durumları çok canımı sıkıyordu, endişelenmeye mahal vermeyen hijyenik bu ürün çok sevindirdi beni, Tansaştan almıştım, çantanızdan eksik etmeyin derim ben.

2. Nivea'nın dudak koruyucuları için yorum yapmaya gerek yok herhalde, şuan koleksiyona doğru gidiyorum, her çeşidi olsun, aman dudaklar kuruyup çatlmasınn :)

3. Bu sevimli çift taraflı aynayı ucuzcu bi dükkandan almıştım. Aşağı yukarı oynattığınızda resimdeki kızın gözleri açıp kapanıyor, çocuksu şeylere oldum olası bayılmışımdır.

4. Bu ürünü de markette keşfettim. Ayakkabı parlatıcısı, çok pratik. Şu yağmurlu çamurlu havalarda ayakkabılarınızın temiz ve hoş görünmesi için yanımızda bulundurmak gerek diye düşünüyorum.



5. En son iş için kaldığımız otelin eşantiyonu; dikiş seti :) Ne olur ne olmaz öyle değilmi ;)




Devam edecek... (:

17 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

niveayı ben de bırakamıorım..pembesiyle kırmızısı var bende,daha sana erişemedim herhalde :)

Adsız dedi ki...

aaaa o aynadan bende de var bende pazardan almıştım çok sevimli öyle değil mi:) Bu arada o klozet zımbırtısı çok hoşuma gitti bende dısarıda tuvalete gidemeyenlerdenim de:$

Bucanni dedi ki...

Canım 2 ve 4 numara herzaman çantamda ama klozet örtüsü hiç aklıma gelmemişti. Süper fikir teşekkürler...

cecilia dedi ki...

zeynepcim kokuları ve tatları çok hoş oluyo yoksa zor bitio zaten seriyi almak akıl karı diil pek tabi :P :)

jeliboncukcm evet çok şeker ya zaten tipine vuruldumm :)

bucannicim klozet örtüsü çok uygun ve kullanışlı, hemen alın derim siz de.

cingifilli dedi ki...

klozet örtüsüne hiç rastlamadım.ama hemen arayışa geçicem.iyi fikir.
nivealar ise çantadan çıkmıyo kışın:)

Sevtap dedi ki...

1 numaraya bittim ben genelde gitmemeye çalışırım mecburi durumlardada peçete sererim birde takıntım var asla tuvaletlerin kapılarının kulpunu asla dokunmam o bakımdan bu ürüne bittim bende ilk gördüğüm yerde alıcam.2 numara bendede var benim malesef birde dudak didme gibi köt bir alışkalığım var ki şizofren gibi duruyorum dudağıma onu sürünce psikolojikmen ellemiyorum.5 olarakta genelde kancalı iğne taşırım ama böyle mini bir set hiçte fena değil.Ne çok yazdım ayol :) aa birde Şu sıra şemsiyesiz çıkmamak gerek :D

Unknown dedi ki...

bu klozet ortusu ciden süper.heryerde lazım:) bu arada dikiş seti de ii fikrmiş.bulusmamıza gelıoorum demişsin cnm beklıooruz:)

cecilia dedi ki...

cingfillicim tansaş ve migros gibi marketlerde bulabilirsin sanırım :)

karabıdıkım erkek olmak ne kadar kolay dimi bi teli bi cüzdanı al çık, ama biz? :))

Özge Ablacım gelmeyi çok istiyorum, bir aksilik olmazsa o gün orda olacağım. ;)

pofiş♥ dedi ki...

şu viisii:) zımbırtısından bende buluyimm diorummm unutuyorum hep:)

noyumberry dedi ki...

ben de birinciyi tuttum:)
ayakkabı parlatıcısı da aklıma gelmemişti..

perisihri dedi ki...

kadınların çantasında ne olur diye merak eden beylerin çatlamasına gerek yok.burdan buyursunlar:)klozet fikri süper ya harikasın:)

mughetto dedi ki...

Ceciii buluşmaya mı gidiceksin sen ??
Bende istiyorum ama kesin değil daha ://
Birde o 1 numaradan kesin bana lazım çok tikliyim çnk tualet konusunda.Bulunca kesin kaçırmam.

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

gereken herşey hazır ve nazır durumda :))))

cecilia dedi ki...

evet kızlar o ürünü düşünenden, çıkarandan allah razı olsun gani gani :)

mugocum şimdi aynı güne denk gelen başka bir organizasyon çıktı, okul arkadaşlarımızdan bi arkdaşımızın evinde toplancakmışız, feysten mesaj atmışlar, napcam bilmiyorum şansa bak :(

Adsız dedi ki...

Klozet örtüsü çok güzelmiş herkese lazım ilk defa gördüm bulursam kesin alırım.Diğerlerinin hemen hemen hepsi benim çantamdanda hiç çıkmazlar.Ayakkabı parlatıcısı da fena fikir değil aslında:)

papatyaninguncesi dedi ki...

bu tuvalet örtüsü harikaymış.daha önce görmemiştim.çok sık seyahat ediyorum bugün hemen tansaşa gidip alıcam.süperrr:)

Adsız dedi ki...

Benim var nivea koleksiyonum ama çilekli olanlar bozuluyor uzun süreden sonra :) aklında bulunsun :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails