Y VEYA X ÖNEMLİ OLAN SAĞLIKLI BİR KROMOZOM ;)

26 Aralık 2009 Cumartesi




Bugün Okuldan kızlarla evli bir arkadaşımzıın evine davetliydik. Çok güzel vakit geçirdik. Bi ton güzel şey hazırlamıştı bize, afiyetle yedik, resimler elime geçince yine paylaşırım. O kadar uzun zaman olmuş ki görüşmeyeli, yine onlar bikaç kere biraraya geldi ben fırsat bulup gidememiştim. Pişman oldum gerçekten bugünden sonra neler kaçırmışım öylee, eski zamanlar, diğer arkadaşlarımız, evlilik, hamilelik hakkında uzun uzun konuştuk. 6 kızdık 2'si evli ve hamile idiler. Çok şeker olmuşlar doğrusu, karınları şişik şişik :)Bir taneciğimizde nişanlı, Ekim'e gidici. Benim erkek arakdaşım var, birinin olmak üzere, diğerinin henüz ufukta biri yok. Hamile olan arkadaşlarımızın ikisi de erkek bebek bekliyor. Bir tanesi "neden benimki erkek" diye ağlayacak nerdeyse kendini öyle bi kıza adapte etmişki hayal kırıklığı içinde ama aşmış durumu. Tabi önemli olan sağlıklı olması. Ne farkeder ki o da senin yavrun. Ama böle kızlar daha bi şeker, şirin oluyor ya hani bide hemcinsin olunca istediğin gibi giydir, istediğin gibi süsle, yaşat, yönet, paylaş, anlaş hesabı :)

Benim için de; düşünüyorum da şöyle bazen erkek çocuğum olacak gibi içime doğuyor. Ama ne istersin diye sorsalar tabiki sağlıklı olsun derim. Lakin yine de kız çocuklarına ayrı bir sempatim var gizleyemediğim. Sanırım ikisi de bambaşka duygular. Bir erkek bir kız en makulü :) Hayırlı olsun çiçeği burnunda anneciklere, tüm annelere!

Şu şirin şeylerin güzelliğine bakarmısınız. Hele böle 4-5 yaşındaki kız çocuklarına bayılıyorum, bıcır bıcır konuşmalar, tavırlar, süslü püslü haller, minnacık eller, ağızlar, gözler...










14 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

seçil yaa bizde öle evlenip çocuk sahibi olcakmıyız acaba yaa offf bak şimdi yazını okuyunca bi tuhaf oldum:(

cecilia dedi ki...

Cansucum valla inşallah diyip umut edip bekleyip görücez, ama kolay bişi değil onu öğrendim, öncesi sonrası, 9 ay evresi, doğum falan filan, allah yardımcımız olsun :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

amiiinnn:)

Adsız dedi ki...

hayırlısı ve sağlıklı bir avlat olsun ama benimde her zaman içimde kız çocuğu var =9 aynen resimlerdeki gibi olsunlar..

cingifilli dedi ki...

:)canım ne güzel yazmışsın.benimde gönlümden geçen sağlıklı bi kız bebek:)

cecilia dedi ki...

Handancımm çok şekerler dimi inşallah cnmcım ;)
cingfillicim teşekkürler sen daha yakınsın duruma inşallah cnm hayırlısıyla ;)

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ dedi ki...

kız çocuğu çok başka ya :) şu fotoğraftakilerden birtane bana verseler itiraz etmem ^^!

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

kız çocuğu olmasını isteyen kişi erkeği olduğunda umarım ona kız muamelesi yapıp hayatını kaydırmaz.

pofiş♥ dedi ki...

oofff benim küçük yeğenim varyyyaaaa 10 numara yaaa kız bebek çok başka bişi ceci ciimmm:)RABBİM gönlümüze göre versin inşallahhhhhh aminnn

ZencefilliÇörek dedi ki...

once saglikli sonra hayirli bir evlat olsun gerisi bos. bu arada evet son yillarda bir erkek bebek patlamasi yasaniyor nedense.
ama oyle erkek bebisler goruyorum ki tatlilikta sekerlikte, kiz bebislere fark atar, herseyin hayirlisi olsun seker.. darisi basina ;)

zeynepin sesi dedi ki...

ben de merak içindeyim ne olcak die bebek :)

perisihri dedi ki...

Allah inşallah gönlüne göre versin canım..

Sevtap dedi ki...

Allah gönlüne göre versin canım benim.Allah bebeği olmayanlarada nasip etsin inşallah

cecilia dedi ki...

ISSIZ ÇÖLDE ISLI BİR KIZ; valla bende itiraz etmemm nie edimm delimimmm :)

sürüden ayrılan koyun; hehe çok doğru bir noktaya parmak bastın aynen öle ;)

pofişimm hep bahsettiğin pırpırellamı yoksa, ay yerimm şekerii, amin canım amin :)


ZencefilliÇörek evet cnm kesinlikle önce hayırlısı olsun, aslında öle ya benim sevgilinin kuzeninin bir oğlu var parçalicaz yani öle böle yiyoruz artisti :)

zeynebin sesi hayırlısı cnm bende merak ediyorum bebişini sağlıklıca doğsun hep birlikte görcez..

perisihricim çok saol cnm amin cümlemizin :)

karabıdıkım çok çok teşekkürler, sana öncelikle tabiki ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails