YENİYIL WİSHLİST MİMİ...

13 Aralık 2009 Pazar
Anlatacak güzel detaylarım var düne dair :) Ama ayağımın tozuyla mimim varmış hemencecik cevaplamak istiyorum. Aishacım ve Mugocum aynı anda mimlemişler beni, teşekkürlerimi sunuyorummm bide mıncırıyorum yanaklarından.. :)



YENİ YILDA NOEL BABADAN NE İSTİYORUMMM BEN ACABAA?


Öncelikle sevdiklerimin, ailemin, arkadaşlarımın yanımda olmasını, hep beraber mutlu, mesut, huzurlu, sağlıklı bir sene daha geçirmemizi istiyorum. Küslükler, kavgalar, ayrılıklar yaşanmasın, ağlayışlarımız bile sevinçten olsun.Bunlar en birinci manevi isteklerim bittabi.

1. Yeni bir iş istiyorum. Şartları güzel, huzurlu, büyük kurumsal olan kendimi geliştireceğim, bir iş istiyorum.



2. Şu gördüğünüz harika şeyin sahibi olmak istiyorummm. Meali "kırmızı porşş" wouuuuuu! :) (Porsche olmazsa pasata da razıyım :)









3. Yurtdışı seyahati. Mesela İspanya anavatanımm ...






4. Ve şu müthiş şeyiii! Mealii kırmızı leptop. E benim de masalım artık kırmızı leptoplu kız olur =) E yakışır dimi Ceci'ye? ;)
Bu mimi üzerine sevgimi de serperek Birsen'e, Bucanni'ye ve My make up story'e üflüyorum =)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım iyiki doğdun...Sağlıklı mutlu nice yıllara...Ben bu aralar yoğunum ondan geç oldu bu kutlama:))

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

seçilcim dün teşekkür edemedim mim içn sağol şekerim:)

cecilia dedi ki...

tatlım cadım çok teşekkürler ;)

cansucum önemli dil bebek ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails