KIRMIZI NİŞANLIK VE CECİ'nin NİŞANLIKIM NASI OLSUNCALARI

28 Aralık 2009 Pazartesi

Dün tükücüğümün abisinin nişanına gittik bizim grupcanak.Gelin hanımı pek tanımıyorum ama tükücüğümün anlattığına göre pek sevimli bişey değil sinir oluyor biraz.Neyse dedikodu olmasın :P Allah mutlu etsin çifti severek ederek evleniyorlar, karışılmaz tabe. Gelin kızımız nişan kıyafeti rengini kırmızıdan yana kullanmış.Ama biz kendini beğenmiş jüri heyeti olarak yakıştıramadık doğrusu. Yani kız çok çok zayıf, incecik belini de iyice sıkmışlar, upuzun görünüyor o kısım bide eteği çok aşağıda başlayınca. Yoksa kırmızı nişanlık benim de hayalim. Ya nişan ya kına gecemde kırmızı giymek isterim Allah kısmet ederse o günleri görürsek :)






Böle kabarık kat kat etekli abiyeler çok hoşuma gidiyor, prenses gibi :)


Bu biraz daha bordoya kaçan ama zarif bir elbise olur öyle değil mi? Belki kenardan yırtmaç verilip biraz daha hareketlendirilebilir.


Değişik rengi ve kenardan gelen fırfır fırfır şekline hayran kaldım, çok şık .


Sade ama duruşu hoş gerçekten ve kırmızı...
Ay bu coşkulu modeli çok beğendim, bacak dekoltesi daha aza indirgenirse 
giyilebilir :)


Bunun modeli pek bi hoşuma gitti...Rengi de fena değil aslında hoş :)



Bu da kabarık ve boyun yakalı güzel bir model..
Siyah renk pek tercih edilmiyor bu gibi törenlerde ama boyundaki çiçekle filan gayet hoş göz dolduruyor.
Size fikir olsun ben karar veremicem sanırımmm.. :(:

18 yorum:

zeynepin sesi dedi ki...

ben de nişan için daha sade şeyleri seviorum :)

Leah dedi ki...

Ceci daha çok erken değil mi nişan için ya :)
Ben ilk resimdeki gibi olmasın da nasıl olursa olsun modundayım şu an. Çok kabarık, çok şaşaalı gibi geldi bi an. Aslında kırmızı çok uygun özel günler için. O zarif bordo elbise de tam benlik eteklerindeki parlak taşlar olmasa :D

cecilia dedi ki...

zeynepcim evet abartı var tabiki aslında mekana göre değişebilir ama bunları ömründe kaç kere giyer ki insan :)

Leahcim sorma cnm var tabiki ben aklıma geldi dün nişandayken aklımdaki modeli belirlim,anektot düşim istedim, yoksa iki sene var gibi gibi :)

LittleDumBlonde dedi ki...

Ben siyah olabildiğince sade giydim cnm, mrk edersen blogumda resimlerim var. Ama yer de çok önemli biz ev & sonrası sadece aileler yemek yediğimiz içi kabarık fln hiç düşünmedim zaten.

cecilia dedi ki...

PGAAOA ay cnm bakiyim tabiki zaten de meraklıyımm :)evet doğru diyosun yer önemli, salonda filan giyilir de evde, yemeğe gidince filan zorluk olur zaten taşımak da kolay dilmiş.

Adsız dedi ki...

hepsi çok güzel ama benimde tercihim sade kabarık olmayan modellerden yana..

azzzra dedi ki...

aslında bende kabarık modelleri çok seviyorum..dedigin gibi insan kaç kere giyer ki böyle şeyleri..başkasının düğününde fln giyilmez...
aama yer çok önemli bende bgnlerde nişan kıyafeti telaşına düştüm ama bnmki ewde olcagı için bihterin elbiselerini istiorum :)))

Adsız dedi ki...

İnşallah canım inşallah o günler gelirde bizlere sormak için yayınlarsın bu sefer:)

pınar dedi ki...

merak ettim yaşınızı, bazıları çok abartılı duruyor da. ama o fırfırlı modeli ben de beğendim.

BirSen dedi ki...

Canim benimde 2 numaranin üst kismi cok ho$uma gitti,etek kisminin kabarikligi daha farkli olabilir ama...ni$anlanirsam bu modelden ilham alabilirim.:)

unusual dedi ki...

3.elbiseye bayıldım, bordo olan. nişandan çıkıp oscar törenine gidersin artık :) çok zarifmiş

gulbahcesi dedi ki...

bence en güzel 3. fotodaki bordo elbise görünüyor :) inşallah o günler gelir de sen de en içine sineni bulusun ceciciğim:)

Unknown dedi ki...

Maviye bayıldım :) Rengi de modeli de çok güzelmiş.

cecilia dedi ki...

Handancım inş. o günlerimizi görürüz :)

azzra ne güzel tebrikler şimdiden, evde olunca kabarık olmaz tabiki, bihterin hangi elbisesi acaba?

tatlı cadımcım buralarda olursam tabiki paylaşırım hep beraber ama senden de bekliyoruz atak :)

sevgili pınar 24 yaşındayım :)

Birsencim evet üst kısımlardan faydalanılabilir kabarık istemeyenler, fikir olduysa sevindim :)

unusualcim dimi çok hoş bi elbise haha oscar goes to cecii! yehuu! :)

gülbahçesi evet cnm daha o güne kadar neler çıkar neler sanırım :)ama şimdik bunları seçtim.

Mavi Masal evet bak onu bende beğendim ama sana hediye ediyorum sana pek bi yakışırr :)

cingifilli dedi ki...

canım inşallah o günlerin bi gelsin en güzelini bulursun.insan iyi niyetli olunca herşeyi yolunda gidiyor.ben buna inanıyorum.
ben kınamda kırmızı giymiştim.sadece yaka kısmı pullu sade bi elbiseydi.kınayı evde yaptığım için abartmak istememiştim.haziran gelsiiin kına yaptığım günde paylaşcam fotoları:))

cecilia dedi ki...

cingfilliicim çok teşekkür ederim güzel yorumun için, inşllah herşey yoluna girer, Allah iyi niyetli bütün insanlara mutluluğu nasip eder, aslında kıyafet mıyafet bahane ne giyersen giy o gün en güzel en özel sen oluyosun zaten dimi ;)

Adsız dedi ki...

Nasıl atak kız:))Benim daha 4.sınıfım var önümde :(

cecilia dedi ki...

valla bizimde var cadıcım, hemde 2 senemiz :(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails