Süvari Kozmetik Alışverişim...

19 Aralık 2009 Cumartesi



Sevgili kibele'nin bloğunda bahsetmesi üzerine Süvari'den perşembe akşamı alışveriş yaptım. Cuma çıkardıkları için kargo bir günde elime ulaştı diyebilrim. Yeni yılın yaklaşması nedeniyle alışverişlere süpriz hediyeler veriyorlar, bu konuyla da oldukça ilgililer. Nerdeyse hediyeler alışverişimden çoktu. Hediye olarak çok şık bi bakım çantasının içinde koleston mini epilatör, sesu ağda bantları, carmina ruj ve carmina göz kalemi, ipek şampuan ve çeşitli ürün sampleları yollamışlar.









Benim aldıklarım ise;

  • Palmolive duş jeli (yanında mis kokulu banyo mumu hediyeli),

  • Komili duş jeli (2 adet, biri hediyesi)

  • Biomeen saç dökülmesini önleyici şampuan.

  • She colors 3lü mini glos, she tekli glos ve she ruj (Normalinin yarı fiyatıydı sitesinde)


Daha çok banyo temalı bir alışveriş oldu (:
Aldıklarım toplamda 30 küsur TLydi, kargo ücreti ise 4 TL gibi cüzi bir rakam. Yani hediyesi, promosyonu, indirimi derken çok karlı bir alışveriş oldu. Süvari'ye uğramanızı öneririm. ;)

17 yorum:

Evren - Sahne dedi ki...

Şu Biomeen nasıl bir şampuan? Saçı cidden koruduğunu düşünüyor musun?

cingifilli dedi ki...

rujlarını fotolicakmısın canım?şu 3lü gloss ve tekli gloss a bayıldım.sipariş vericm ama renk seçmede kararsızım.önerin varmı?

Unknown dedi ki...

Hediyelerle birlikte gerçekten çok uyguna gelmiş.

kibele dedi ki...

çok güzel görünüyorlar cnm, siteden memnun kalmana sevindim :)

cecilia dedi ki...

Evren fikrim yok babam veya abim bir kullansın da. Erkek içinmiş ama ben yanlışlıkla aldım, kullansam bişey olurmu? :P

cingfillicim başka bir postta tabiki paylaşırım renklerini, şu 3lü glosların pembe kutuda olanı vardı bende daha önce çok güzel ve kullanışlıydı tavsiye ederim. Tekli glos ise kırmızı tonunda aldım, ilk defa denicem, ruju da öyle. Fiyatına göre çok hoş oluyorlar, bence almalısın, bulunsun :)

Mavi Masal sorma ya gerçekten hala şaşkınlık içindeyim, iyiki yapmışım bu alışverişi :)

kibelecim teşekkürler tekrar ;)

Evren - Sahne dedi ki...

İsminden de anlaşılacağı gibi Bioxcin firmasının çıkardığı bir şampuan. Muhtemelen saç dökülmesi sorunu yaşayan tüm erkekler koşup alsın diye çıkardılar bunu da.

Akıllı bir yatırım yapmışlar. Çok da satacaktır.

Ve Bioxcin zamanında kullandım ve hiç memnun kalmamıştım. Bana göre hepsi para tuzağı.

cecilia dedi ki...

Ben kendim için istiyodum böle bişey aslında ama haklısın bi çok ıvır zıvır şeyi para tuzağı olarak üretiyolar, içlerinde yararlı olanları da yok diil ama ;)

Beliz'imin Günlüğü dedi ki...

evet çok karlı bir alış veriş olmuş teşekkürler.....

papatyaninguncesi dedi ki...

karlı bir alışveriş.güle güle kullan hepsini

Laçin Tenel dedi ki...

Ben de kibeleden sonra okuyup aldım, bugün ulaştı. Hediye kısmına katılıyorum, aldıklarımdan fazlaydı :))

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

aaa ben bu postuna yorum bırakmamışım kuzum senin bıraktım sanıyodum.. güle güle kullan tatlım..

cecilia dedi ki...

herkese teşekkürler, normalinden çok çok uyguna geliyor, yeniyıl kampanyasını kaçırmayın derim ;)

Duygu dedi ki...

tatlımmm kokuları geldi burnuma missler gibii:) cicilerin çok güzel,mutlu günlerde kullan:)mucx..

cecilia dedi ki...

duyguşummm sağol cnmcımm öptüm çok çook :X :X

Beyaz dedi ki...

valla bende bayıldım. hangi s,iteden acaba

cecilia dedi ki...

beyaz burdan giriş yapabilirsin ;):

http://www.suvarikozmetik.com/

yıldız dedi ki...

okudum bi baktım hediye kim tutar yıldızı hopp ışınlandım tabiki siteye baktım birşeyleri anlamadım bi aradım kıvanç bey diye iletişim bölümünden çıkan çok ilgili , nazik, sabırlı bir bey . sorularımın hepsine cevap verdi. elinden geldiğinden fazlasıyla ilgilendi. ben vırvır soru soruyorum o defalarca geri dönüp yanıtlıyor:) artık bıraktım cherryculture- pinkdiscount v.s. aman nerde kaldı siparişim diye postacıyı aramalar son buldu siparişlerimin devamı gelecek. sizin aracılığınızla süvari kozmetik ve çalışanlarına çok teşekkürler.
hadi arkadaşlar tıklayın :))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails