Yeni Güzellikler...:)

18 Aralık 2009 Cuma
İnsan yeni bişeylere sahip olunca ne de mutlu oluyor öyle değil mi? (: Lakin bu kez bunları ben almadım. ;)
Doğumgünümde sevgili arkadaşım N'cim bu ara makyaj tutkunluğumu bilerek bana şirin pullu sarı çanta içinde Avon ve flormar makyaj ürünleri hediye etmişti.



Ruj ve küçük mavi tekli farı kullanma imkanım oldu. Fara bayıldım, küçük ama kolay biteceğe benzemio tıka basa dolu, hafif simli. Rujun rengi resimdekinden daha değişik ve daha hoş. Kocaman teşekkürler ona, küçük makyaj dünyamın içinde yerini aldılar bile.


Bu fırçaları da çok istemiştim.  Avon'dan 2 tane Allık fırçası, 1 tane pudra fırçası, 1 tane de göz fırçacığı :)

Bugünün güzellikleri de bunlar işte...

10 yorum:

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

bir bayana en güzel hediye bu olsa gerek arkadaşından:) güle güle kullan canım inşallah hepsinin dibini görürsün:)

suna parfümeri dedi ki...

güle güle kullan cnm .arada bir alışveriş yapmak iyi geliyor...kısa süreliğine de olsa mutlu oluveriyor insan .bende bugün kendimi mutlu ettim ve bir ruj aldım:)
ah bu kadın milleti alışverişe doymuyor bir türlü:)

cecilia dedi ki...

cancumm öyle tabiki sağoll tatlım kimbilir ne zaman biter ama inşallahh :)

sunacım çok teşekkürler cnm aynen öle, hediye gelince de daha bi mutlu oliyo ama, sende güle güle kullan cnmcım ;)

ZencefilliÇörek dedi ki...

canim benim gule gule kullan hepsini :)
ben de bugun tam kendi dogumgunu ganimetlerimi yazmistim. pisti olduk ikimizde. optumm :))

zuzu günlüğü dedi ki...

çok güzel hediyeler iyi günlerde kulan canım

Adsız dedi ki...

iyi günlerde kullan tatlım

cecilia dedi ki...

ZencefilliÇörek baktım cnm çok ciciler seninkiler de sende güle güle kullan, mersii :)

zuzu günlüğücüm, handancım sağolun şekerler mcx :)

Stil Direktoru dedi ki...

Kesinlikle canım seviniyor insan :) Güle güle kullan cicileri

Esra E. dedi ki...

bende cok sevdim hediyelerini güle güle kullan benimde fırca setim yok:( kabukiye bayıldım birtane kesin alacagım bendeee:)

cecilia dedi ki...

eda ablacım çok teşekürler
esraca bende kaç zamandır kabukkiye istiyordum çok pahalı gelmişti sorduğum yerlerde. Avon uygun zannedersem aklında bulunsun ;)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails