KARDAN ADAMI YEMEK...! :)

3 Aralık 2009 Perşembe

Çok küçükken TRT-1'de sanırım yabancı bir çocuk programıydı orda görmüştüm. Ne hoşuma gitmişti ne hoşuma gitmişti, şuan hayal mayal hatırlıyorum ama aklımda öyle yer edinmişki acıkınca yapmaktan kendimi alamadım, annem de bakıyor bu kız ne yapıyor, oyunmu oynuyor diye :)

Zeytin ezmesi, krem peyniri ve tost ekmeği hepsi bu.
Küçük bardakla kafası, büyük bardakla gövdesi için yuvarlak parça aldım tost ekmeğinden şekildeki gibi.
Krem peyniri sürdüm, sonra zeytin ezmesinden göz ve düğme yaptım kardan adamcığa, sonra dometesden ağız, burnunu unuttum ama olsun =) Bide kalan parçalardan kar yağdırdım :p O kadar hızlı yaptım ki özensiz oldu biraz.

Zaten çok dayanamadı kardan adamımız on saniye içinde yedim ben onu.

Çok eğlenceli bişey dimi, hele anneler çocukları için yapsa bunu sürekli, kahvaltılıkları filan kullanarak hem mızıldayan bebişler için hem de anneler için daha hoş olur zannımca :)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim ne kadar tatlı olmuş o öyle yaaa :D bende çok severim böyle şeyleri aslında ne kadar önemli değil mi böyle şeylerle süslemek:) hele de çocuklar için

unusual dedi ki...

çok güzel bi şey bu ya :) haftasonu sevgilime yapıcam kahvaltıda, bayıldım ellerine sağlık :)

BirSen dedi ki...

Canim benim süpersin valla! :)
Cok sevdim bu kardan adam olayin.:)
Öpüyorum seni.

cecilia dedi ki...

çok teşekkür ederim kızlar beğendiğinize çok sevindim, çok kolay çok yapılası pratik bişey dimi aslında yaratıcılıkla daha da geliştirilebilir benimkisi bi anda çıktı öle :)

Adsız dedi ki...

çok sevimli olmuş nasıl yedin nasıl kıydın bu sevimli kardan adamı =)

cecilia dedi ki...

handancım o kadar yumuşak ve leziz görünüyordu ki dayanamadım zaten krem peynire bayılırım hehe :)

Sevtap dedi ki...

çocuğum yok kocişkoma hazırlıcam hafta sonu bende ellerine sağlık teşekkürler :)

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

çoook güzel görünüyooooo:)

Duygu dedi ki...

harikasın tatlışkom,gidiyorum mutfağa kardan adam yapmaya;)

pofiş♥ dedi ki...

yaaa dün gördümm ne sevindim hatırladım çünkü....bugün dururmuyum durmam yaptım hemen yedik bi güzel:):)sağoll ceciiiiciimmmmm aklına sağlık:):)eline sağlık bide....seninkinin ağzıı koca ağaz olmuş biraz:):) nankör smile:):)

cecilia dedi ki...

afiyetler olsun herkesee :)
pofişim sen de hatırladınmı ay bi ben gördüm o programda o anı sanıyodum hep hehe tatlım afiyet olsun yarasınn mcx.

perisihri dedi ki...

harika olmuş valla ellerine sağlık.bende oğluma yapıcam..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails