Organize İşler Bunlar...

29 Aralık 2009 Salı
Takılar kadar makyaj malzemelerinin mekanı da sorun teşkil eder bayanlar için.Kutular, çantalar yetmez, tuvalet masasında yer kalmaz, banyoda el altı olmaz falan filan...Ben daha önce Koçtaş'tan bayılarak aldığım 3 çekmeceli organizerımı kullanıyordum. Fakat kozmetik çılgınlığı bünyede hasıl olduğundan beri yetmiyor.

Bi hafta önce Markofoni'den İts beauty organizer sipariş etmiştim. Onu pembe aynalı kutumun içine koyup düzenledim, en sık kullandığım ürünleri koydum. Şimdilik yerimiz rahat, ammaa sıkılırsam, yetmezse ve daha pratik organizerlar çıktığında onları da denemeye açığım :)


12 yorum:

şımaRıqh-pRensess dedi ki...

sanırım bu gidişle bir 5 sene sonra makyaj malzemeleri için bir oda açmak zorunda kalıcaksın :D

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş vede kullanışlı bende böyle birşey arıyordum iyi fikir oldu

cecilia dedi ki...

şımarık prensescim yok cnm ya olmaz bittimi atıyoruz işte hem o kadar da diil ya yazık günah :p :)

Handancım evet cnm daha rahat ve kullanışlı oluyor ;)

azzzra dedi ki...

walla bende her gün yerlerini deiştiriyorum henüz düzgün bier bulamadım makyaj eşyalarıma..bende istiyorum organizer ama artık internetten alışweriş yapmadıgım içn bulmam zor :(

cingifilli dedi ki...

başlığına bayıldım:)))ayyy orda olup karıştırmak ne keyfli olurdu:))

cecilia dedi ki...

azzracım iyikide yapmıyosun ipin ucunu kaçırdınmı zor oluyor valla bende artık yapmicam yani az yapıcam. bu ürünler çok yakında her yerde bulunur cnm neler neler çıkıyor valla.

cingfillicim evet güzel uydu başlık :) olsan da karıştırsan keşke ama şimdlik o kadar gereksiz çokça eşyam yok sınır koydum kendime bitmeden almicam :)

azzzra dedi ki...

internetten yapmıyorum ama ne görsem alıyorum neyapıcam bilmiorum sımarıqh-prensess inde dedigi gibi makyaj odası ii fikirmiş..
bir ayna ve bütün makyaj malzemeleri :) süper olur..

Sevtap dedi ki...

sizlerde böyle görünce makyaj yapasım geliyor ama pek makyaj yapmıyorum hele cilt makyajı sevmiyorum allık dışında tabi... göz kalemi,rımel,ruj ve allık eee daha ne kaldıysa kutuların çok hoş ve herşeyi toplamış gerçekten cıvıl cıvıl duruyorlar :D

Duygu dedi ki...

tatlı kozmetik canavarım benim,aynı dertten müzdaribiz:)heryerden bir ruj bir kalem çıkmasından bıktım doğrusu:))

cecilia dedi ki...

azzrcım içimizdeki kozmetik canavarına dur demeyi öğrenmeliyiz başka yolu yok :p :)

karabıdıkım bende basit takılırdım ama bikaç senedir merağım arttı makyaja, bence sürme tabi herşeyi sürmemek lazım ben alıştırdım ama cildim iyi çok şükür hiç yapmasamda problem dil :)

Duyguşummm evet her çantada birşey kalıyor muhakak ahh ah, toplayabildiğim hali bu cnm benim :)

ZencefilliÇörek dedi ki...

3 cekmeceli dolap ve organizer simdilik iyi cozum olmus :)

cecilia dedi ki...

ZencefilliÇörekcim evet o çok işime yarıyor, iyiki almışım onu çok pratik kullanımı da.

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails