PESPEMBE KİPKİRAZIMIN TAPTATLI HEDİYELERİ...

21 Aralık 2009 Pazartesi
Bugün yine toplantı vardı işyerinde, geç çıktım.
Şimdilik herşey yolunda, nazarlardan saklasın. Yarından itibaren dışarda toplantıları olacak bizim yönetici beyin, o yüzden paniksiz günler kapıda yani :)
Perşembe ve Cuma günü de bu yıldan kalan son iki günlük iznimi kullanacağım.
oleeeiii! :)

Sevgiliye yeniyıl hediyemi kararlaştırdım. Sevgili Tatlı cadının bloğunda bahsettiği lisanslı taç nevresim takımını netten sipariş ettim. E Fb'li tabiki. Fazlaca sevineceğini umuyorum :) Bi elime geçsinde. Hem eklemeler de yapmak istiyorum hediye paketine.



Günün en şeker anı da pembe kirazımın yolladığı hediyeyi aldığım andı. Bana bloğunda görüp çok beğendiğim kırmızı kalpli buz kalıbını (ki çikolata kalıbı olarak da kullanılabilir- biz öyle yapçazz! :)) yollayacağını söylemişti sevgili Pembe Kiraz'ım.
Bugün kargo geldi. Şipşirince hazırladığı paketi açtım hemencek. Kalıpla birlikte bir çift küpe, antibaktariyel el temizleme jeli ve içten notunu yazdığı yeniyıl kartı çıktı paketten...
Çok teşekkür ederim ince ruhlu, tatlı arkadaşım.Çok mutlu oldum.

Bloğumu seviyorum, blog arkadaşlarımı seviyorum, paylaşmayı, hediye vermeyi,almayı, insanları tanımayı, kendimi tanıtmayı, onlara önermeyi ve onların önerilerini dikkate almayı...Sanırım.. hayat güzel.. (en azından bugünlük :) )

Herkes mutlu olsun, herkesin yüzü gülsün tamam mı? Hadi şimdi herkes bir arkadaşı için güzel bi dilekte bulunsun. Öyle olunca tutarmış ya..hadi.. (:

10 yorum:

Adsız dedi ki...

evet hayat güzel cecilia hediyelerin hakkaten taptatlı güle güle kullan zaten çikolota kalıbı olarak kullanırsan tadından yenmez:)

BirSen dedi ki...

Canim hediyelerin cok güzel,güle güle kullan.:)
Bizde seni cok seviyoruz canim benim :)

Adsız dedi ki...

Ayy canım inşallah sever hediyeyi ki neden sevmesin yorganı yumuşacık süper:))Bekliyorum son durumları daha daha öptüm hadi bakalım bana da kolay gelsin sevgiliye hediye için:))

Sevtap dedi ki...

ooo çok güzelmiş hediyelerin güle güle kullan tatlım.Sevgiline hediyende süpermiş gerçekten güle güle kullansın oda.Blogcularda eni çok seviyor öptüm şekerim

Adsız dedi ki...

cnm cok tatlı hediyelerin, iyi günlerde güzel çikolar yap emi =)) sevgiliye aynısından bende aldım, bekliyorum =)

Stil Direktoru dedi ki...

cecilia şekerinden gidiyorsa sever bence canım :)

cecilia dedi ki...

Çoook teşekkür ederimm, hepiniz çok özel insanlarsınız. (:
Neler olucak kaçırmayacaksınız an be an yazaceğimmm :))

eb dedi ki...

Süper bi seçim bence,hatta geçen sene bende aynı hediyeyi düşünmüştüm ama bulamadım belki de bu sene alırım (:

pofiş♥ dedi ki...

kızzz o çikolatadan bize de yollarsın artık demiiiii:@
:):)

cecilia dedi ki...

kirazımm bakalım yüzünün alacağı şekli merak ediyorum, bide beğenmiomuş :P
pofişimm yolarım ne demek, sen kargo adresini yolla yeterkii mailimee mcxx ;))

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails