Ceci'den 3 Kitap (2)

3 Aralık 2009 Perşembe





Kitap önermeye devam ediyorum. Yine beğenerek okuduğum kitapları iftaharla sunarken, o kitaplarla ilgili anım varsa anlatmadan da geçemiyorum.. ;)





1- NIETZCHE AĞLADIĞINDA-IRVIN D. YALOM-. Aslında yorumlamaya bile gerek yok. Henüz okumayanlar için bir alt çizgi niteliğinde olsun bu yazım. Felsefeye, psikolojiye az da olsa meraklıysanız içinde "Nietzche" geçen her kitabı alın bence ;)







2-BİR ÇİFT YÜREK- MARLO MORGAN: Can dostum tülayımla okuldayken kitap değiş tokuşu yapmıştık. Yalnız Kadınlar Sokağı adlı kitabım onda, kendisinin bu kitabı da bende kalmıştı.Bitirdikten sonra vermeyi de hiç düşünmedik nedense :) Amerikalı bildiğin metropol kadının Avustralya'nın balta girmemiş ormanlarında yaşamış olduğu serüven aynı zamanda bir iç yolculuk. İnsanın bu kitaptan sonra modern hayatı bırakıp aborjin olası bile geliyor, o kadar mistik o kada doğa iç güdüsüyle yazılmış bir kitapki ruhunuzu sınayıp, derinden etkileyebiliyor.








3- ROMANTİKA- TURGUT ÖZAKMAN: Turgut Özakman'ın kitaplarını seviyorum. Korkma İnsancık Korkma beni derinden etkileyen ilk kitabı olmuştu, fakat kuzenime vermiş olduğum için resmini çekemedim ama onu da tavsiye ediyorum. Romantika; aşk üzerine bir kitap.Yasak aşk hiç bu kadar masum olmamıştı. Bir öğrencisi ile romantik, gizli ve heyecan verici bir ilişkiye giren üniversite hocasının bu aşk öyküsü en fazla iki günde bitirebileceğiniz kadar sürükleyici.

8 yorum:

nehircce dedi ki...

Bir çift yürek muhteşemdi.. bende 98-99 yıllarında okumuştum.Eski erkek arkadaşımda kaldı ona çok üzülüyorum :((

cecilia dedi ki...

nehircce gerçekten muhteşem ve özel bi kitap :( artık gitti o kitap desene :)yenisini alıp kütüphanene koy bence çocuklarımızın bile okuması gereken bi kitap :)

pofiş♥ dedi ki...

:(ayy ben ne sıkılmıştım onu okurken:):)salak mıyım neyim:):):)neysee cecişkoo hadi bana bi konuda yardımcı ol tamam mı kuşş??ol ol yardımcı ol hadiiii:):)

Bucanni dedi ki...

Diğer iki kitabı okumuştum ama Turgut Özakman'ı hiç okumadım. Fikir oldu teşekkürler canım.

Asli :) dedi ki...

Canım bende okudum bir çift yüreği yaklaşık 1 yıl önce kadar...
Harika bir kitap,aborjin olup tam da o kafileye katılasım geldi nedense :)

balböcükleri dedi ki...

benim ilgi alanıma sanırım romantika girdi.aşkı memnu havası var sanki biraz yasak aşk deyince direk çağrışım yaptı

Syhn dedi ki...

nietzsche ağladığında favorim!!!
romantikayı bende okumak istiyorum en kısa zmnda..

elfeyp dedi ki...

Özakman'ın 2 kitabını arka arkaya okumuştum.Çook güzeldi gerçekten..

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails