ARABAMIN ARKASINA...

1 Aralık 2009 Salı
Araba arkası yazıları kimin ilgisini çekmez ki trafikte. Bazıları "duanla yaşamadım ki bedduanla öleyim.... " gibi son derece krocan olurken bazıları da "hatalıysam çaldır kapat ben seni ararım. " 'okuyabiliyorsan çok yakınsın demektir.'gibi güldüren, güldürürken düşündüren cinsten :)
Kendime ait arabam olursa arkasına "O SİZİN GÜZELLİĞİNİZ" yazdırıcam.E hayatım boyunca sık kullandığım bi söz, malum iltifatlar çok olunca...:P


Siz ne yazdırırsınız arabanızın arkasına, vermek istediğiniz mesaj da diyebiliriz? :)

7 yorum:

unusual dedi ki...

Ben bi tane gördüm çok hoşuma gitti, onu yazıcam :)

"Maşallah de, senin de olsun"

cecilia dedi ki...

evet cnm güzelmişş bide şey var; Korkuyorsun, garanticisin!
Evet ben bunu resmen gördüm ya sezen aksunun şarkısından araklanmış veya sezen aksu bunlardan araklamış :)

Asli :) dedi ki...

Kuleyle kavgalı pilot :)
-Çok pis sürerim :)
Gibi şeyler olabilir :)

perisihri dedi ki...

Hani bu tür yazıları biz türkler buluruz hep başka millet daha varmıdır bilmiyorum arabasının arkasına böyle yazılar yazan:)
Ben şöyle yazardım: Bu arabadan ürk! içindeki Türk!

İğne İle İplik dedi ki...

Dikkat Acemi Şöför!

Yeterince açıklayıcı bir mesaj olurdu galiba:))

Stil Direktoru dedi ki...

Hehehe kamyoncuyum yardıra yardıra giderim yazıcam bende

cecilia dedi ki...

yazdıralım kızlar bizim neyimiz eksik hep erkeklermi yapacak bunları :)
eda ablam senin mesaja koptum :D

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails