GÖKSEL VE GÖKSELİN TARZI.. (:

30 Kasım 2009 Pazartesi




Gökselin tarzını çok beğeniyorum. Hem sesi, hem sanatçı duruşu, özel hayatı, hanımefendiliği hem de giyim tarzı çok hoşuma gidiyor.
Enfes şarkıları, özellikle son albümünde eski türk filmi şarkılarını billur sesiyle yorumlamış olması sempatimi arttırdı.

Gerçi diğer albümlerinde de günün birinde gibi nostaljik bir parçaya hayat vermişti yine şahane sesiyle.
Çok övdüm farkındayım ama çok cici bir hatun ya. Efendi, saygılı, amman nazar değmesin :)





Bu arada saçlar ve esmerlikten dolayı beni göksele benzetenler de olmuştu, çok benzemiyoruz aslında ama andırıyor olabiliriz ;)
















Goksel Baksana Talihe 2009 Zamanla.Net Zmuzik.Net

9 yorum:

yass dedi ki...

ben de goksel hayranıyım.. cok sevıyorum ..utanarak ıtıraf edıyım bır kere maıl bıle attım hıslerımı bıldıren:)

Asli :) dedi ki...

uuuuv evet andırıyor :)

mughetto dedi ki...

ben biliyorum biraz andırıyorsun bak söyleyince fark ettim :)

Moda Gezegeni dedi ki...

İlk resimdeki elbisesine bayıldım;)

pembe fiyonk dedi ki...

benimde çok beğendiğim bir sanatçı.bu kadının tarzı var.

Stil Direktoru dedi ki...

Aynen canım çok özgün, biliyor musun bizim çok uzaktan da akrabamız olur :)

İğne İle İplik dedi ki...

Bir Göksel fanı olarak bloğuma ilk yazmam gereken konulardan birisi bu olmalıydı, nasıl düşünemedim:( Kendimi kınıyorum senide kocaman öpüyorum ceciliacığım:)

Bu kadının seni onu dinlerken kıtalararası yolculuk yaptırabilecek bir etkide.. Son albümünü ben okadar beğenmedim ama sanatsal yönden kullandığı teknoloji vs ile çok kaliteli. Zaten anlamadığım bir dilde bile söylese bayılarak dinlerim:)

Bu sene konserinede gittim ohhh keyfim yerinde:))

cecilia dedi ki...

iğneiplikcim bende yazcam yazcam diyodum hatta yazmıştım taslaklarda duruyordu hemen bloğuma geçireyim dedim cnm bu kadını sevmemek mümkün değil :)

ayy ne güzell ya eda ablacım sen mi şanslısın o mu bilemedim vallaa,benide alın aranıza :)

pembe fiyonk kesinlikle tarzı var, hemde süper bi tarz ;)

moda gezegeni ben de, çok güzel elbiseler giyiyor zaten kliplerinde de.

aslı ve mugocum o kadar olmasa da sevdiğim birine benzetilmek beni çok mutlu ediyor, sağolun.

yasscım niye utanıyosun iyi yapmışsın, göksel gibi birine değer doğrusu ;)

Stil Direktoru dedi ki...

Canımsın gel bebek

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails