YÜZZZ! DENİZDE YÜZZ...BLOGDA YÜZZZ... :))

1 Kasım 2009 Pazar


Şu an itibariyle 100. izleyiciye ulaşmış durumdayım.

Ağustos ve Ekim ayında çok az uğruyordum bloğa ve 15 tane anca üyem vardı.

Ekim ayında daha çok ilgilendim bloğumla, tabi büyük bir zevkle, sağolsun sizler de ilgilendiniz.

Ve şimdii tam tamına 100 izleyicim varrr! Hobaaaa.. :)

Teşekkürler....
İlk izleyicim sevgili pammuk ve son izleyicim Gözde teşekkürler...:)


:)
NOTCUK : Bende çok güzel hediyeler dağıtmak istiyordum ama aceleye geldi ve şu sıra yoğun bir hediye yağmuru var, herkes 100. izleyici coşkusunu yaşıyor. Ben o yüzden 150. veya 200. de hem daha güzel hediyeler olması açısından hem de daha sakin bi dönemde yarışma yapmayı düşünüyorum...Sevgiler...

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Kutlarımmm darısı benim de başıma:))

Adsız dedi ki...

tebrikler canım darısı basıma :)

Syhn dedi ki...

ohhh hayırlı olsunn!!!!

mughetto dedi ki...

Hayırlı olsun cicim.
Yaz döneminde bloglar uyku halindeydi zaten, kış geldi herkes 100lendi :)

cecilia dedi ki...

saolun canlarımm :) daha güzel günlere, 200lere 300lere hep beraber ;)

//SECHHILL\\ dedi ki...

Tebrikler tatlım =)

AiShA dedi ki...

Kutlarım cecilia.Darısı bizlere:)

LittleDumBlonde dedi ki...

100. izleyici ben oldum.:) tebrikler, nice izleyicilere, darısı başımıza..

pofiş♥ dedi ki...

hayırlı uğurlu olsunnn benimmm ceciimeeeeeee

cecilia dedi ki...

seçilcim, aishacım, pgaaoa bayan 100 diyelim :) ve pofişcimm çok saolun, iyiki varsınız :)

tubiss dedi ki...

Hayırlı olsun canım darısı benimde başımda :)) 200-300 ve fazlası olamsı dileğiyle...

zuzu günlüğü dedi ki...

hayırlı olsun darısı benim başıma inş nice 200'lere inş

Duygu dedi ki...

tebrikler şekercim:)

pofiş♥ dedi ki...

iyki tanıdık demi birbirimizi çok güzel arkadaşlıklar kuruluyo...ben çok mutlu oluyorum ya...

cecilia dedi ki...

zuzucum, duygucum teşekkür ederim şekerler. pofişş aynen bendee yaaa, hele sen yokmusun o tatlı dilinnn, yerimm senii :)

eb dedi ki...

Cecimm yüzz olmuşsun tebrik ederim tatlışımm, iki gündür gece gündüz lost izlediğim için blogla pek ilgilenemedim ancak bu gün bakabildim yazılanlara. Bu arada bende 100 olmuşum (:

cecilia dedi ki...

EBcim o zaman ohh sefamızz olsunn :)
sanada tebrikler kuzucumm, darısı dier arkadşlarımızın başınaa :)

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails