AYIN DUBLEKS ÜRÜNÜ; PASTEL MAGİC TOUCH =)

2 Aralık 2009 Çarşamba





İçimdeki alışveriş canavarına bugün de dur diyemedim. Neyse ki az bir maliyetle kurtulduk =) Napim mutlu oluyorum ufak tefek de olsa bişey alınca :)









Flaşsız çekim (Odamın ışığı yeşil o yüzden böle çıkio resimler püfff..)









Benim de artık PASTEL Magic Touch Kapatıcım var. Bikaç blogda görmüştüm iksir gibi çok cici şirin bişey, dubleks bi ürün, üst katta kapatıcı var: alt kattada simli aydınlatıcısı :) fiyatı ise sadece 12.90. O kadar şirin ki görünüşü, işlevi de oldukça büyükmüş biz ölee duyduuk :) e o halde hep kullanırım ben bu veleti :)






Peki ya şu şirin şeye ne demeli? (:




Bu da ojemizin rengi efenim :)

12 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Heh bende bunu diyordum süper diye güle güle kullan

cecilia dedi ki...

saol eda ablacım keyifle sürücem hakkat süper bişi :))

ANTİGONE dedi ki...

Magic Touch'ı ben de yazmıştım bloga. Sen de memnun kalırsın umarım ;)

ZencefilliÇörek dedi ki...

gule gule kullan hepsi harika :)

cecilia dedi ki...

Anigonecım zaten ilk sende görmüştüm sanırım sonra just makeupla yurtdışından alışveriş rehberinin sitesinde, sağol valla mcx :)

zencefilli çörekcim çok teşekkür ederim cnm :)

Dominika dedi ki...

pastel kapatıcıyı denememiştim :) bulur bulmaz alıcam..
o alt kattaki simli aydınlatıcıyı merak ettim ben :))

Best Wishes dedi ki...

Gule gule kullaniniz pastel urununuzu Cecilla :)
Bir de uygulanmis halinin fotosunu gormemiz mumkun olur mu?
Aydinlatici ile nasil sonuc veriyor merak ettim...

cecilia dedi ki...

dominikacım al valla kaçırma cnm sağol.
sevgili best wishes benimde böle bi niyetim var kullanır kullanmaz fotolicam, belki bu akşam bile olabilir ;)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan fıstık küpe de süpermişş

Adsız dedi ki...

Kapatıcının rengi standardmı canım?Güle güle kullan hepsi süper:)

cecilia dedi ki...

özge ablacım çok sağoll:)

tatlım cadım benimki 2 numara, just makeup yazmıştı zaten ürünün 2 numarası varmış 4 en açık olan, bide benimki 2 olanı imiş.

kkkk dedi ki...

gule gule kullan.bende bir deneyeyim bakalim su kapaticiyi hala tam anlamiyla istedigim gibi bir urun bulabilmis degilim :(

Yorum Gönder

İÇİNDE KALMASIN...

Related Posts with Thumbnails